Zadig&Voltaire

Досить молодий французький лейбл «Zadig & Voltaire» з перших днів узяв на озброєння пріоритети сучасної молоді. І, незважаючи на порівняно невелику історію існування, за своєю значимістю і популярності торгова марка «Zadig & Voltaire» ставитися сьогодні на один рівень з такими монстрами модної індустрії, як Chanel, Prada і Gucci.
Заснував бренд Тьєррі Гільє в 1997 році. Сім років марка орієнтувалася на представниць слабкої половини людства і створювала моделі сучасної, стильної і оригінального одягу тільки для дівчат.
2004 рік ознаменувався для бренду випуском першої колекції чоловічого одягу, а ще через два роки була випущена і дебютна колекція одягу для дітей.
Вуличний стиль моделей і використання натуральних тканин сучасних фактур, створюють неповторний вигляд марки, роблять її популярною і затребуваною. Використання в моделях знакових рок-хаусів у вигляді черепа і ангела, а також таких символічних написів, як Елвіс або Мік, ідентифікує одяг бренду серед моделей тисяч інших виробників.
Визначивши одного разу вектор свого розвитку, молодіжний бренд «Zadig & Voltaire» слід йому неухильно ось уже понад 20 років свого існування.
Розширюючи сектор впливу, марка не зупиняється на досягнутих результатах і в 2008 році відкриває ще один напрямок своєї діяльності, запустивши лінію аксесуарів. Сонцезахисні окуляри, брелоки і біжутерія, сумки і шарфи, годинник - це далеко не повний перелік тих дрібниць, які служать доповненням образу сучасної молоді. Створюючи їх, марка залишається вірна своїй концепції і в багатьох моделях використовує рок-хауси в вигляді черепа і ангела, а також різні символічні написи.
Продовжуючи агресивну політику експансії ринку моди, компанія дуже динамічно розвивається і продовжує освоювати нові напрямки діяльності. У тому ж 2008 році вона створює незалежний музичний лейбл «Zadig & Voltaire Music». Компанія співпрацює з виробниками мобільних телефонів, відкриває дочірнє підприємство в Японії. Монобрендові бутики лейбла з'являються в найбільших і значущих містах світу.
А в 2009 році вступає в продаж перший аромат лейбла під назвою «Tome 1 la purete». Випуск цього парфуму став черговим величезним успіхом компанії. Унікальний букет композиції і оригінальна упаковка визначили долю аромату, зробивши його хітом продажів і улюбленцем французької молоді.
За дев'ять років компанія випустила близько 15 парфумерних композицій. Аромати бренду зазвичай парні і до жіночого аромату обов'язково створюється його чоловічої двійник. Але є в парфумерної лінійці компанії і серія ароматів унісекс - «The Olfactory Library». У цю серію поки входить три аромату, в тому числі і дебютний аромат бренду «Tome 1 la purete». Але компанія постійно розширює асортимент своєї ароматної продукції.
Сьогодні на прилавках магазинів можна зустріти не тільки парфум від «Zadig & Voltaire», а й парфумовані гелі для душу, ароматизовані свічки і дезодоранти знаменитого бренду.