Zadig&Voltaire

Акція
Zadig & Voltaire This is Her ТЕСТЕР LUX жіночий 60 мл
В наявності
14381-01
..
0
121.00 грн
-17 %
101.00 грн
Акція
Zadig & Voltaire This is Him ТЕСТЕР LUX чоловічий 60 мл
В наявності
16992-01
Парфумерна вода This is Him від бренду Zadig & Voltaire – це вибір для тих, хто цінує інди..
0
121.00 грн
-17 %
101.00 грн
Акція
Zadig & Voltaire This is Him ТЕСТЕР PRO чоловічий 58 мл
В наявності
17220-01
У світі парфумерії кожен аромат несе в собі свою унікальну історію, яка часом здатна заінтригувати т..
0
115.00 грн
-10 %
103.00 грн
Акція
Zadig&Voltaire This is Her ТЕСТЕР PRO жіночий 58 мл
В наявності
15134-01
..
0
115.00 грн
-10 %
103.00 грн
Zadig&Voltaire This is Her ТЕСТЕР NEW жіночий 60 мл
Немає у наявності
14338-01
Бренд Zadig&Voltaire відомий своєю інноваційністю та прагненням до досконалості. Компанія пропон..
0
91.00 грн
Zadig&Voltaire

Досить молодий французький лейбл «Zadig & Voltaire» з перших днів узяв на озброєння пріоритети сучасної молоді. І, незважаючи на порівняно невелику історію існування, за своєю значимістю і популярності торгова марка «Zadig & Voltaire» ставитися сьогодні на один рівень з такими монстрами модної індустрії, як Chanel, Prada і Gucci.

Заснував бренд Тьєррі Гільє в 1997 році. Сім років марка орієнтувалася на представниць слабкої половини людства і створювала моделі сучасної, стильної і оригінального одягу тільки для дівчат.

2004 рік ознаменувався для бренду випуском першої колекції чоловічого одягу, а ще через два роки була випущена і дебютна колекція одягу для дітей.

Вуличний стиль моделей і використання натуральних тканин сучасних фактур, створюють неповторний вигляд марки, роблять її популярною і затребуваною. Використання в моделях знакових рок-хаусів у вигляді черепа і ангела, а також таких символічних написів, як Елвіс або Мік, ідентифікує одяг бренду серед моделей тисяч інших виробників.

Визначивши одного разу вектор свого розвитку, молодіжний бренд «Zadig & Voltaire» слід йому неухильно ось уже понад 20 років свого існування.

Розширюючи сектор впливу, марка не зупиняється на досягнутих результатах і в 2008 році відкриває ще один напрямок своєї діяльності, запустивши лінію аксесуарів. Сонцезахисні окуляри, брелоки і біжутерія, сумки і шарфи, годинник - це далеко не повний перелік тих дрібниць, які служать доповненням образу сучасної молоді. Створюючи їх, марка залишається вірна своїй концепції і в багатьох моделях використовує рок-хауси в вигляді черепа і ангела, а також різні символічні написи.

Продовжуючи агресивну політику експансії ринку моди, компанія дуже динамічно розвивається і продовжує освоювати нові напрямки діяльності. У тому ж 2008 році вона створює незалежний музичний лейбл «Zadig & Voltaire Music». Компанія співпрацює з виробниками мобільних телефонів, відкриває дочірнє підприємство в Японії. Монобрендові бутики лейбла з'являються в найбільших і значущих містах світу.

А в 2009 році вступає в продаж перший аромат лейбла під назвою «Tome 1 la purete». Випуск цього парфуму став черговим величезним успіхом компанії. Унікальний букет композиції і оригінальна упаковка визначили долю аромату, зробивши його хітом продажів і улюбленцем французької молоді.

За дев'ять років компанія випустила близько 15 парфумерних композицій. Аромати бренду зазвичай парні і до жіночого аромату обов'язково створюється його чоловічої двійник. Але є в парфумерної лінійці компанії і серія ароматів унісекс - «The Olfactory Library». У цю серію поки входить три аромату, в тому числі і дебютний аромат бренду «Tome 1 la purete». Але компанія постійно розширює асортимент своєї ароматної продукції.

Сьогодні на прилавках магазинів можна зустріти не тільки парфум від «Zadig & Voltaire», а й парфумовані гелі для душу, ароматизовані свічки і дезодоранти знаменитого бренду.

icon_callback Замовити дзвінок icon_viber Viber icon_teleg Telegram icon_whatsapp WhatsApp icon_skype Написати в Skype icon_email Gmail