Xerjoff
«Joff» кликала свого онука Sergio Momo його хорватська бабуся. «Sir» додали до дитячого прізвисько англійські колеги по роботі. Саме ім'я «Sirjoff» лягло в основу назви італійського парфумерного бренду «Xerjoff». Його засновники - Sergio Momo і Dominique Salvo. Momo народився в 1964 році в Туріні. А після закінчення навчання в «Istituto Europeo di Design» переїхав до Лондона, де деякий час працював в різних дизайнерських студіях і рекламних агентствах.
Після повернення на батьківщину Sergio став креативним директором «Carre Noir Design International». Але дитячі спогади, коли бабуся навмисно знайомила його з ексклюзивними ароматами Ланвин і Коті в вінтажних флаконах, привели Sergio Momo в Грасс на курси по створенню натуральних ароматів і дистиляції.
«Серед п'яти почуттів, пояснює Момо, з творчої точки зору, запах - це те, що стимулює мене найбільше, тому що парфум - це засіб досягнення місць, ситуацій, людей. Це засіб, за допомогою якого можна викликати спогади, переживання ».
Перша сторінка в історії бренду «Xerjoff» датована 2004 роком, хоча його засновники позиціонують свою компанію з кінцем ХІХ століття. Щоб мати підстави стверджувати подібне, Momo разом зі своїм компаньйоном викупили старовинну італійську парфумерну торгову марку «Casamorati», створену в кінці XIX століття. І це придбання зіграло свою роль у створенні позитивного іміджу бренду і його продукції.
Філософію своєї компанії Sergio Momo визначив двома словами: «Naturae Xquisite», що в перекладі означає: «Вишуканість природи». Команда «Xerjoff» приділяє особливу увагу вибору сировини для створення ароматів бренду, попередньо вивчаючи умови його вирощування, догляду, збирання врожаю. Також розробляючи нові методи проведення дистиляції та інших способів отримання цінних витяжок з рідкісних і дорогих натуральних складових.
Досконалість і багатство природи стало обраним партнером XerJoff. Аромати бренду - це сутності, витягнуті з кращих рослин за допомогою самих передових технологій, які надають ароматам їх безпрецедентний характер; дійсно спеціальні композиції, що поєднують традиції та сучасність. Інгредієнти ретельно підібрані з чотирьох куточків землі, які відображають природне і культурне розмаїття нашого часу.
Флакони під стати парфуму компанії. Виготовляють їх вручну з венеціанського скла муранське склодуви. Тепло людських рук наділяє кожен такий флакон особливою аурою природної чистоти, а вкраплення сусального золота, майстерно з'єднані склодувами зі склом, змушують флакон світитися зсередини. Ескізи дорогі речі створює сам Sergio Momo.
Золоті кришечки у вигляді імператорської корони, що вінчають флакони з ароматами «Xerjoff», стали візитною карткою бренду. У більшості випадків кришки, як і флакони, теж робляться вручну, без використання прес-форм, і тому кожна з них - це маленьке колоритне твір мистецтва.
Створювані парфумерами унікальні аромати, компанія випускає лімітованими серіями. На сьогодні відомо близько 80 ексклюзивних, багатогранних і глибоких композицій знаменитого бренду, які стали заслуженою нагородою для його засновників за щоденну копітку працю з пошуку елітарних природних компонентів і використання новітніх технологій для їх обробки.