Tommy Hilfiger
Томмі Хілфігер входить до четвірки найбільш відомих людей в світі і є засновником культового бренду Tommy Hilfiger. Його досягнення в області розробки одягу привели його до популярності, завдяки чому його колекції стали символом американського духу. Нагороди майстра увійшли в книгу рекордів Гіннеса. Логотип бренду в червоно-синьо-білому кольорі символізує втілення американської мрії. Свій перший бутік People's Place, Tommy Hilfiger відкрив в 1969 році. У «Місті для людей» пропонувалися абсолютно нові напрямки і створювалася повсякденний одяг для чоловіків і жінок. Початок заснування торгової марки прийнято вважати з 1979 року, коли Томмі переїхав до Нью Йорк. Бренд асоціювався з новим стилем життя.
Тернистий шлях до успіху
Tommy Hilfiger - філософ по життю, з неймовірним натхненням ставився до створення чергової колекції. На перший погляд продукція створювалася для неабиякого споживача. Але в дрібних деталях простежувався неповторний стиль і енергетика міст. Томмі міг тонко підкреслювати універсальний стиль життя і високу якість. Затребуваність продукції бренду Tommy Hilfiger вплинула на те, що автор вирішили рухатися в новому напрямку і зайнявся виробництвом парфумерії. Перша лінійка духів дебютувала в 1995 році. Але справжній успіх компанії принесла співпраця з відомими парфюмерами Труді Лорен, Альбертом Морільясом, Гаррі Фремонт, Калис Беккер і іншими.
Найпопулярніша колекція в скарбничці бренду - це чоловічі композиції Tommy Hilfiger Tommy 10. У них по-різному виражена сучасна сексуальність, подпітанная яскравістю і незалежністю. Аромати для справжніх чоловіків. Про слабку стать Томмі думав постійно і присвятив кілька композицій. Tommy Hilfiger Girl Jeans - для молодих, бешкетних і яскравих дівчат. Читаючи відгуки про парфум, зустрічаються виключно від покупців, задоволених якістю і самобутністю композиції.
Особливість парфумерії Tommy Hilfiger
Так як автор є по натурі істинним дизайнером, в своїх ароматних шедеврах він дотримується природної колірної гами. Його ваблять природний відтінки, приємні для очей: темно-синій, охра, бежевий, бордовий. Такі кольори елегантні у всіх сенсах і надають надійності, затишку і респектабельності. Особливу пристрасть кутюр'є живить до зйомка оригінальних рекламних роликів, на які залучаються еліта Американського шоу-бізнесу. Продукцію Tommy Hilfiger рекламували Кейт Момм, Девід Боуї, Наомі Кепмбелл, а також Іман.
На сьогоднішній день в скарбничці бренду більше 40 ароматичних композицій. Більшість з них присвячені прекрасній половині людства і відносяться до категорії квітково-фруктові та фужерні. Протягом декількох років аромат Tommy Hilfiger удостоювалися престижної премії FIFI Awards. До цього дня, торгова марка продовжує дивувати вимогливу публіку черговими шедеврами не тільки в області одягу, а й парфумерними композиціями. З продукцією від Tommy Hilfiger здається, ніби потрапляєш у тимчасове простір і живеш в ідилії з природою.