Ralph Lauren
Американська історія модної індустрії містить чимало гучних імен. У США виникли світові компанії і великі дизайнери, які не покидають перші рядки хіт-парадів який рік. Ralph Lauren - один з найзнаменитіших американських брендів. У зручному поло і повсякденному одязі хизуються голлівудські знаменитості, співаки, спортсмени та музиканти. Всі ті, хто цінують комфорт, лаконічний стиль і бездоганний зовнішній вигляд, вибирають саме цей бренд. На сьогоднішній день марка займається виробництвом одягу для чоловіків і жінок, аксесуарів і парфумерії. Товари відносяться до преміум-сегменту. Практично у всіх великих містах відкриті монобрендові бутіки компанії. При першому погляді на колекції бренду, важко повірити, що вони мають американське походження. Дійсно, вироби Ральф Лоурен поєднують в собі шик і витонченість Британії з неповторним вільнолюбством Америки. Речі і парфумерія в стилі casuale полюбилися модникам з усього світу.
Історія виникнення бренду
Засновник торгової марки - Ральф Ліфшітц. Він народився в сім'ї емігрантів з СРСР, тому життя в Америці була дуже важкою і непростою. Ще в дитинстві хлопчик вирішив, що неодмінно стане багатим і знаменитим, щоб вибратися з непросветной боргової ями. Незабаром, типова єврейська прізвище Ліфшиц була змінена на більш звучну - Лоурен.
Навчання юнак проходив за курсом економіки і менеджменту. На другому році навчання Ральф кидає освіту і працевлаштовується на роботу в магазин одягу. Тут він знайомиться з дизайнерським справою, вміло майструє розкішні чоловічі краватки. Розбіжності з керівництвом магазину підштовхують чоловіка на створення власного бренду. До цього часу оригінальні і незвичайні краватки стали популярні серед чоловічого населення. Ральф засновує компанію Polo Fashion. Відсилання до виду спорту була вибрана не випадково: поло - гра для аристократів. Бездоганні руху, елегантність і певний шик - все це викликає захват у глядачів.
Поступово асортимент компанії розширюється. Крім аксесуарів для чоловіків, лінійка поповнюється одягом. У цей період в якості символу бренду Ральф вибирає зображення гравця в поло, а до назви приписує власне ім'я.
Поступово впроваджується і жіноча колекція. Витончені бавовняні сорочки з укороченим рукавом підкорили серця модниць того часу. На хвилі успіху і різко наскочила кризи, Ральф запускає нову продукцію: парфумерію, жіночі вироби, аксесуари. Це сталося в 70-і роки.
Парфуми бренду
Бренд давно і щільно закріпив власні позиції на світовій арені. На сьогоднішній день відомі поло не потребують реклами. Шанувальникам бренду і всім поціновувачам прекрасного, пропонується спробувати парфумерію торгової марки. Як і одяг, вона просякнута духом шику і практичності, які так важливі в сучасному світі. Елегантні і незвичайні запахи відносяться до миддл-ап сегменту. Їх вибирають упевнені в собі чоловіки і жінки, які цінують кожну мить свого життя. Вони звикли в будь-якій ситуації залишатися стильними, модними і привабливими.