Penhaligons

Британці славляться своїми традиціями - будь-то вечірнє чаювання або небалакучість, захопленістю садівництвом або футболом - вони передаються з покоління в покоління. Чим би не займалися англійці, до всього підходять грунтовно, розраховуючи на успішний результат підприємства.
У 1860-их роках виходець з графства Корнуолл, перукар Вільям Пенхалігон вирішив освоїти більш широку грунт - не чекати, коли в його цирюльню загляне рідкісний клієнт, а переїхати в Лондон, де його послуги будуть більш затребувані. Перебравшись до столиці, він відкрив невелику лавочку, де не тільки стриг волосся і голив бороди, але і приторговував косметикою і парфумерією власного виробництва. Пляшки з ароматними есенціями сподобалися покупцям - в магазинчик, розташований на Джермін-стріт - заглядали заможні джентльмени. Незабаром Вільям Генрі перестав займатися стрижкою, а зосередився на виготовленні духів.
До 1872 року у аристократичних колах був презентував дебютний чоловічий аромат, вже з ім'ям - Hammam Bouqet. Врівноважений, вдумливий аромат був сплетіння лаванди, бергамоту, ірису, троянди, мускусу й сандалу. Лаванда - найулюбленіше рослина аглічан, з давніх часів британці помітили, що дрібні бузкові квіточки приносять спокій і умиротворення. Інші ноти парфуму, за переказами, були пов'язані з відпочинком в турецькій парній - розслаблюючим і надає сил. Пляшка Hammam Bouqet була запечатана восковим відбитком, перев'язана стрічкою. Збалансований букет парфуму, вишукане офомленіе духів забезпечили початківцю парфюмеру відмінний старт - про Penhaligon`s заговорили. Подальші успіхи дозволили марці добитися особливої прихильності і стати постачальником британського королівського двору. Високий титул підтвердила нагорода королеви Олександри, вручена Вільяму Пенхалігону в 1903 році.
Сімейний бізнес сильно постраждав за часів Великої Депресії - економічний спад відчули всі верстви суспільства, і попит на парфуми, як і інші предмети розкоші, помітно впав. Останнім ударом, що вразила модний будинок, стало руйнування звань компанії під час фашистського авіанальоту в Другу світову війну. Рецепти духів, які напрацьовували майже ціле століття, були втрачені. Однак наполегливість і скрупульозна робота Шейли Пікс відродила колишню велич парфумерного будинку Penhaligon`s. За підтримки Франко Дзефіреллі Шейла Пікс змогла отримати доступ до особистих записів Пенхалігона і відтворити старовинні рецепти. У 1957 році відбулося урочисте відкриття бутіка на Ковент-Гарден. Роком раніше компанія знову підтвердила свій особливий титул - іменний орден марці завітав герцог Единбурзький.
Активний розвиток бренду почалося в 1975 році. Аромати стали випускати один за іншим -Lily of the Valley - 1976; Violetta - 1976; Bluebell - 1978; Victorian Posy - 1979; Elisabethan Rose - 1984; Racquets - 1989. До кінця 20 століття у компанії виникли фінансові труднощі, в результаті вона була продана іспанському концерну Puig International SA.
Зміна керівництва і власника сприятливо відбилися на марці - в 2000-х роках було випущено кілька нових колекцій, присвячених історії англійської торгівлі і британської природі.
Парфуми Penhaligon`s призначена для справжніх леді та джентльменів, престижні аромати мають воістину королівським якістю