Тестери LUX 60 мл Lncome

Акція
Lncome Hypnose ТЕСТЕР LUX жіночий 60 мл
В наявності
14394-01
Hypnose – це унікальна парфумерна вода, яка подарує незабутній аромат та відчуття умиротворенн..
0
121.00 грн
-17 %
101.00 грн
Акція
Lncome Idole ТЕСТЕР LUX жіночий 60 мл
В наявності
12320-01
У 2019 року в житті компанії Lancome сталося незабутня подія, і світу був представлений черговий пар..
0
121.00 грн
-17 %
101.00 грн
Акція
Lncome La Nuit Tresor Musc Diamant ТЕСТЕР LUX жіночий 60 мл
В наявності
10410-01
Фахівцями компанії Lancome є Онорін Блан, Крістоф Рейно, і Амандин Марі. Саме ці талановиті фахівці ..
0
121.00 грн
-17 %
101.00 грн
Акція
Lncome La Vie Est Belle Artist Edition by Lady Pink ТЕСТЕР LUX жіночий 60 мл
В наявності
10447-01
Lancome La Vie Est Belle - величні духи, випущені в 2012 році, для ніжних дівчат добре доповнюють об..
0
121.00 грн
-17 %
101.00 грн
Акція
Lncome La Vie Est Belle Intensement ТЕСТЕР LUX жіночий 60 мл
В наявності
16109-01
..
0
121.00 грн
-34 %
80.00 грн
Акція
Lncome La Vie Est Belle ТЕСТЕР LUX жіночий 60 мл
В наявності
10543-01
Нова нотка квіткової свіжості була створена для жіночої статі командою парфумерів: Olivier Polge, Do..
1
121.00 грн
-17 %
101.00 грн
Акція
Lncome Magie Noire ТЕСТЕР LUX жіночий 60 мл
В наявності
12325-01
Кожна друга жінка знайома з косметикою від компанії Lancome. Торгова марка з'явилася ще в 1935 р..
0
121.00 грн
-17 %
101.00 грн
Акція
Lncome Tresor en Or ТЕСТЕР LUX жіночий 60 мл
В наявності
10412-01
Tresoren Or є надзвичайно жіночною і вишуканою парфюмированной водою, билися всіх на шляху квітковим..
0
121.00 грн
-34 %
80.00 грн
Акція
Lncome Tresor Midnight Rose ТЕСТЕР LUX жіночий 60 мл
В наявності
12012-01
Цей парфум від Ланком зацікавив величезну аудиторію, в першу чергу через грамотної рекламної компані..
0
121.00 грн
-17 %
101.00 грн
 Тестери LUX 60 мл Lncome

Такого швидкого зльоту популярності парфумерного бренду світ ще не бачив. Створена в початку 1935 року торгова марка «Lancome» вже через кілька років представляла свої аромати і засоби декоративної косметики не тільки у Франції, але і в 30 країнах світу. Сьогодні ця цифра набагато більше. Продукція компанії з успіхом продається майже на всіх континентах планети.

Арман Птіжана, створюючи власний парфумерний бренд, спирався на знання, отримані свого часу у легендарного Франсуа Коті. Він чітко знав, що для успіху ароматів «Lancome» необхідно виконання трьох умов, а саме: створення якісних неординарних парфумерних композицій, бездоганний дизайн флаконів і розумна ціна готової продукції.

Зібравши навколо себе талановитих парфумерів, художників, хіміків та інших фахівців, Арман Птіжана в тому ж 1935 представив відразу сім ароматів власного виробництва і перші зразки продукції декоративної косметики у вигляді губної помади і пудри для обличчя.

Флакони для цієї серії ароматів розробив талановитий французький художник Жорж Справою, який згодом успішно співпрацював з компанією протягом ще трьох десятиліть. Деякі його розробки високо цінуються серед колекціонерів і йдуть на аукціонах за суми з двома, трьома, а іноді і чотирма нулями.

Прагнучи відродити колишню славу французької індустрії краси, Арман організовує в своїй компанії дослідні лабораторії, які щодня займаються вивченням, розробкою та впровадженням у виробництво передових знань і технологій в області б'юті індустрії.

Вже в 1936 році компанія «Lancome» випускає свій легендарний інноваційний крем «Nutrix», що зробив революцію в догляді за шкірою обличчя.

Потім була випущена, що стала справжнім проривом, стійка губна помада «Rose de France». Вона на відміну від помад інших виробників, які не сушила, а навпаки зволожувала губи, роблячи їх м'якими і соковитими.

Серед найвідоміших ароматів бренду варто відзначити парфум «Tresor», «O Intense», «Poeme», аромат «O», «Magie» та інші композиції, які сьогодні багато експертів відносять до класики парфумерного мистецтва.

Високоякісні аромати, створювані парфумерами бренду, завжди приносили марці левову частку популярності. Але, незважаючи на це, Арман Птіжана постійно розвиває й інші напрямки діяльності компанії. У 1955 році він запускає першу лінію продуктів по догляду за шкірою, що отримала назву «Ocean».

Все, за що брався засновник бренду, неодмінно відповідало трьом критеріям: високій якості продукту, неповторного дизайну упаковки і сумірною ціною готової продукції. І продукція серії «Ocean» відповідала всім цим вимогам.

В середині 60-х років компанія «Lancome» змінює власника і входить до складу гіганта індустрії краси - концерну «L'Oreal», а в кінці 60-х отримала путівку в життя парфумерна композиція «Eau de Lancоme». Це був останній аромат, випущений брендом за життя свого засновника, Армана Птіжана, який пішов з життя в вересні 1970 року, не доживши до ювілейного 85-го року життя всього кілька місяців.

Сьогодні торгова марка «Lancome» успішно розвиває ряд напрямків б'юті-індустрії. Компанія випускає косметичні засоби по догляду за шкірою, має лінії з випуску засобів декоративної косметики і, звичайно ж, створює нові ексклюзивні аромати класу «люкс». За весь час існування, «Lancome» за деякими підрахунками випустила понад 130-ти жіночих і чоловічих парфумів і з кожним новим ароматом продовжує невпинно дивувати і захоплювати своїх шанувальників.

icon_callback Замовити дзвінок icon_viber Viber icon_teleg Telegram icon_whatsapp WhatsApp icon_skype Написати в Skype icon_email Gmail