Gucci

Початок історії відомого італійського бренду «GUCCI» поклав Гуччо Гуччі. У 1921 році у себе на батьківщині він створює невелике виробництво, а через деякий час відкриває і торгову точку, де продає виготовлені в майстерні валізи, саквояжі і сумки зі шкіри. Це була друга спроба створення власного бізнесу, і вона для Гуччі виявилася вдалою. Майстерня стала приносити непоганий дохід, і заповзятливий італієць розширює виробництво і асортимент продукції. Він шиє костюми для верхової їзди та збрую для коней, використовуючи для цього тільки якісні матеріали і шкіру. Незабаром про майстерню італійського майстра довідалися в багатьох містах Європи. Найвідоміші жокеї континенту, виступаючи на престижних змаганнях, стали віддавати перевагу екіпіровці від «GUCCI».
До цього часу зросла в другому поколінні Гуччі. Сини допомагають батькові вести сімейний бізнес. Сорокові роки ХХ століття ознаменувалися для іменитого сімейства освоєнням виробництва маленьких жіночих сумочок і відкриттям фірмового бутика бренду «GUCCI» в Римі. У 50-е бренд запропонував своїм шанувальникам кілька хітів, які стали згодом візитною карткою «GUCCI». Ними виявилися маленька дамська сумочка з бамбуковою ручкою і легкі мокасини з металевими вставками. Одним з перших серед італійців, Гуччі Гуччі на початку 60-х років вийшов на американський ринок і відкрив на знаменитій П'ятій Авеню в Манхеттені свій брендовий магазин. Незабаром Гуччо Гуччі раптово йде з життя, залишивши своїм синам успішний бізнес. За його заповітом акції бренду в рівних частках дістаються старшим синам Альдо і Роналдо.
Альдо вирішив розвивати бізнес в Америці, Роналдо залишився в Італії. Завдяки зусиллям Альдо, імперія «GUCCI» зростає. Фірмові магазини бренду з'являються в різних містах європейського і американського континентів, трохи пізніше - в Сеулі, Токіо і Шанхаї. Розширюється і асортимент елітної продукції бренду. Витончені і легкі шовкові шарфи від «GUCCI» із задоволенням носять багато іменитих модниці тих часів. У 70-і роки компанія починає випускати перші колекції жіночого одягу, ювелірні вироби, годинники і аромати.
Але сімейні чвари за контроль над бізнесом, що не згасав з того моменту як помер засновник бренду Гуччі Гуччі, з новою силою розгорівся, коли виросли син Альдо Паоло і син Роналдо Мауріціо. Саме з їх приходом в компанію почався затяжний період занепаду фірми «GUCCI». Компанія з іменитого бренду, що випускає тільки елітну продукцію, в 80-і роки перетворилася в звичайного виробника ширвжитку. Якщо не вдаватися в подробиці цього конфлікту, то саме час підбити підсумок.
1993 рік став переломним в історії бренду. В цей рік сім'я Гуччі остаточно втратила контроль над своєю компанією, яка стала власністю корпорації Kering.
Спеціалізація на випуск елітної продукції зберігається за брендом і сьогодні, збагатившись новими напрямками по створенню концертних костюмів, автомобільного дизайну і декоративної косметики.
Випуск першого аромату бренду в 1974 році збігається з періодом енергійного розширення компанії. Цей аромат був адресований жінкам, які дізналися його під назвою «Gucci № 1». Шикарний, багатогранний парфум був призначений, як і вся продукція бренду, для задоволення запитів багатої публіки.
Через два роки з'явився чоловічий аромат «Gucci pour Homme». Цей дебютний парфумерний дует приніс компанії велику популярність. З тих пір, за винятком кількох перерв, що тривали 3-4 роки кожен, бренд намагається щорічно радувати шанувальників новинками своєї ароматної продукції. А парфумерні композиції «Gucci Rush» 1999 року, «Flora by Gucci» 2009 року і «Gucci Guilty» 2010 року випуску по праву належать до шедеврів парфумерного мистецтва і, за прогнозами експертів, будуть жити століття. Сьогодні відомо більше 60 ароматів, випущених легендарної маркою.
Наймолодшим напрямком для компанії «GUCCI» можна назвати роботу над власною колекцією косметики, яка вийшла в 2014 році.