Emporio Armani

Знаменитий бренд Giorgio Armani в 1981 році запустив роботу дочірньої торгової марки з однойменною назвою Emporio Armani. Молода компанія займається розробкою лінії одягу для чоловіків і жінок у віці від 20 до 35 років. Відрізняється доступними цінами, на відміну від головного бренду. У виробництві перевага віддається особливому стилю та характеру виробів. Наприклад, сонцезахисні окуляри відрізняються сучасним дизайном і підкреслюють головні риси засновника.
Трішки історії
Giorgio Armani народився в 1934, в місті П'яченца, який знаходиться на півдні Італії. З дитячого віку хлопчик хотів допомагати людям, тваринам і бути лікарем. Але доля розпорядилася по-іншому, і Джорджіо після 2 років проведених в інституті зрозумів, що його більше цікавить мистецтво. Незакінчена навчання привела його на роботу в якості оформлювача вітрин, який час від часу підробляв фотографом і асистентом в магазині одягу.
Датою початок його кар'єри прийнято вважати 1961 рік. Саме в цей період він влаштовується в помічники до відомого на той час кутюр'є Nino Cerruti. Молода людина отримував дуже корисний досвід на протязі 6 років в пошитті чоловічого одягу. На той момент, коли Джордж дозрів для відкриття свого бізнесу, йому було 40 років, але у нього не вистачало грошей. Перші, вкладені в проект кошти, йому довелося позичити у знайомих, і розпрощатися зі своїм улюбленим авто. Старання не були марними, і в 1974 році Армані представив публіці власну лінію одягу. Через рік бренд Giorgio Armani став офіційним. Одяг від Армані виділялася оригінальністю на тлі інших. Виразні колірні ефекти, актуальні форма відразу кидалися в очі.
Початок створення ароматів
Творчі навички Джорджіо Армані не пройшли даром і крім одягу, стали випускати аксесуари. Особливе місце приділялося виробництву парфумерії. У 1980 році на суд публіці був представлений дебютний аромат Acqua Di Gio, що заслужив багато уваги. Це був справжній запах класики і неповторності. Нова і свіжа композиція вирвалася на лідируючі позиції по цілому ряду показників. Незважаючи на те, що випускати таку новинку на ті часи було ризиковано, Армані не здав позицій і не прогадав. Аромат донині залишається одним із продаваних у світі. Далі справа залишалася за не багатьом, і торгова марка продовжувала вражати публіку вишуканим парфумом. Аналогічні аромати випускалися через кожен 2-3 роки.
На сьогоднішній день в арсеналі Emporio Armani більше 40 композицій і 150 бутиків у всьому світі. Крім епатуючій продукції бренд знімає вельми ексцентричну рекламу, завдяки якій ажіотажу до товарів різної категорії тільки зростає. У роликах брали участь зірки шоу бізнесу, актори, співаки та спортсмени. У 2009 році в сексуальній рекламі нижньої білизни знялися Вікторія і Девід Бекхем. Також компанію рекламувала Ріанна, Меган Фокс, Кріштіану Роналду.
Цікавим фактом є те, що прибуток від продажу продукції Emporio Armani Red направляється до фонду допомоги боротьби дітям і африканським жінкам, хворим на СНІД.