Burberry

Скільки шарфиків потрібно жінці? З десяток, так точно. І серед них обов'язково повинен бути фірмовий шарф в клітку від бренду Burberry, особливо якщо дама прихильниця британської манірності і елегантності.
Модний дім Burberry зазначив в 2006 році своє 150-річчя. За довгий час існування у будинку були і злети (наприклад, замовлення на пошиття 500 000 військових мундирів в роки 1 світової війни) і падіння (криза 1990-их, коли агресивні футбольні вболівальники стали одягатися в клітку, тим самим звівши нанівець популярність марки) .
Томас Барберрі народився в 1835 році. Юнаків він влаштувався працювати в магазинчик, який торгував тканинами. Невідомо, як би склалася його доля в подальшому, якби не винахід нової, просто революційної тканини. На створення габардину продавця текстилю наштовхнула одяг місцевих фермерів - і взимку, і влітку вони ходили в лляних комбінезонах, що не пропускають вологу. До складу габардину входили льон і бавовняне волокно, сумішеві тканини вийшла зносостійкого, водонепроникної і дихаючої. Останній факт вигідно відрізняв винахід Burberry від плащів-макінтошів. Назва тканини пан Барберри запозичив у Шексіпіра, в одній з п'єс говорилося про укриття, де можна перечекати негоду. Поява габардину дозволило Томасу Барберри зайнятися власною справою.
У 1888 році містер Барберри запатентував свій винахід. Успіх супроводив йому - наслухавшись про нову тканини, в 1901 році військове міністерство зробило замовлення на півмільйона кітелів з габардину. Державний контракт такого обсягу вивів фірму на інший рівень - доходи значно зросли, що дозволило компанії переїхати в Лондон і відкрити перші філії за кордоном. Зміцнила славу габардину, як матерії, яка здатна витримати найсуворіші умови, полярна експедиція Руаля Амундсена 1911 року. Знаменитий мандрівник зі своєю командою був одягнений в одяг, спеціально зшиту для суворих умов компанією Burberry.
Спочатку розроблений для військових плащ, який отримав назву «тренч», що в перекладі означає «окоп», увійшов в повсякденне моду - мобілізувати військові не бажали знімати зручний одяг. Крім того зносостійкі і стильні комбінезони носили лижники, авіатори, люди, які віддають перевагу активний спосіб життя.
Цікава історія вийшла з нині знаменитої кліткою Burberry - спочатку так виглядала підкладка того самого тренча, улюблений візерунок домашніх пледів асоціювався з будинком і затишком - незабаром багато речей Burberry шилися з картатої тканини. Запатентовая клітина чорного, бежевого, білого і червоного кольорів отримала ім'я Nova. Пік популярності Burberry припав на 60-70 роки XX століття, клітинна символіка стала міцно асоціюватися з Великобританією. У 1989 році компанії продовжили статус офіційного постачальника королівського двору, отриманий від королеви Єлизавети II в 1959 році.
Парфумерна лінія була запущена в 1981 році. Чоловічий парфум Burberry добре скроїли з безлічі ароматів. Верхні ноти лаванди, ялівцю, м'яти, бергамота і чебрецю по-джентльменськи піднімають капелюх при знайомстві. Серце аромату виткане з герані, ветівера, майорану, троянди і пачулі, повне пишність духів підкреслює шлейф зі шкіри, моху, амбри, цивета і мірри. Парфуми добротний і респектабельний, спокійно і діловито підкреслює справжнього джентльмена.
Серед жіночих парфумів Burberry особливою любов'ю прихильниць користується парфум Body Burberry. Іскрить, чуттєвий аромат дивує з перших же нот, де в компанії персика і фрезії дуже добре себе почуває полин. Сандал, ірис і троянда створюють соковите, що вабить серце парфумерної композиції. Такої ж політики дотримуються акорди бази - дивне звучання Кашміру, амбри, мускусу і ванілі змушує битися чоловічі серця швидше, коли поруч леді, загорнувшись в Body Burberry.
Парні аромати Weekend Burberry були випущені в 1997 році. Жіноча версія схожа на квіткове шампанське - ноти шавлії, ірису, Перскова кольору і шипшини вибухають, стикаючись з мускусом і сандалом. Чоловічий варіант парфуму підкорює незвичайним поєднанням цитрусів з медово-деревної солодкістю.
Парфумерію Burberry відрізняють скромність і елегантність, навіть коли мова заходить про спортивні або східних ароматах.