Anastasia Beverly Hills
Перетинаючи спочатку 90-х разом з чоловіком і донькою Атлантичний океан, Анастасія Соаре навіть уявити собі не могла, наскільки кардинально зміниться її життя в Америці. Румунка за походженням, архітектор за освітою свою кар'єру на новому місці Анастасія почала з косметичного салону в районі Беверлі Хіллз, куди влаштувалася незабаром після переїзду.
Працюючи косметологом, Соаре звернула увагу на те, що навіть зірки Голлівуду приділяючи величезну увагу догляду за особою, зовсім не переймаються станом своїх брів. Першою знаменитою клієнткою, яка прийшовши в салон, погодилася на додаткову безкоштовну процедуру щодо коригування брів, стала Сінді Кроуфорд. Два роки наполегливої праці і постійного переконання клієнток в тому, що брови дуже важливий елемент жіночого образу, а також горезвісне сарафанне радіо принесли свої плоди. Кількість клієнток значно зросла, і Анастасія зважилася відкрити самостійний бізнес по коригуванню брів.
Перший особистий кабінет досить скромних розмірів Соаре орендувала в 1993 році, і тільки через чотири роки Анастасія відкрила власний салон краси. Це був єдиний салон-бутик, що спеціалізується на бровах. Знаходився він в Лос-Анджелесі і мав гучне ім'я «Anastasia Beverly Hills», названий так на честь своєї засновниці і господині.
Сьогодні ринок пропонує клієнтам різноманітні засоби для брів. На початку 90-х таких коштів промисловість просто не випускала і молодої «бізнесвумен» доводилося власноруч виготовляти необхідні для роботи речовини і пристосування. В результаті ця талановита жінка розширила асортимент косметичних засобів, створивши новий напрямок в б'юті-індустрії. І вже з 2000 року, компанія Анастасії Соаре почала випускати повномасштабну лінійку косметики цього нового напрямку.
Роль першопрохідника довелося приміряти на себе «королеві брів» і в створенні необхідних для бізнесу пристосувань.
Інструменти для брів діляться на кілька основних типів: гребінця (щіточки), кисті, пінцети, ножиці. Особисто розробивши повний комплект необхідного інструментарію, Анастасія теж запустила його в виробництво.
Сьогодні брендом «Anastasia Beverly Hills» керує дочка Соаре Клавдія. Анастасія займає пост генерального директора компанії і продовжує іноді приймати клієнток в своєму салоні, але тільки для того, щоб особисто пересвідчитися в якості продукції, що випускається брендом продукції.
Асортимент косметичних засобів компанії, постійно розширюється і вже не обмежується засобами для брів. Широка лінійка декоративної і уходовой косметики бренду дуже високої якості з успіхом продається в 25 країнах світу.
Крім косметики, популярним товаром компанії, який прославив бренд у всьому світі, можна вважати пінцет для брів «Precision Tweezers», а також трафарети для коригування.
Особливо варто відзначити розроблену і запатентовану Анастасією власну технологію корекції брів Golden Ratio, що враховує не тільки пропорції особи, а й анатомічна будова черепа, а також колір очей і волосся.
Бренд «Anastasia Beverly Hills», зазначивши в минулому році свій 20-річний ювілей, продовжує динамічно розвиватися, йдучи в ногу з часом. Кілька років тому персональна сторінка компанії з'явилася в додатку Інстаграм. Сьогодні на неї підписано близько 10 млн. Чоловік.
«Королева брів», успішна «бізнесвумен» і просто карколомна жінка - Анастасія Соаре зуміла створити себе сама і це прекрасний приклад для наслідування.