Acqua di Parma
Наступати на п'яти французьким парюферним маркам можуть по-справжньому тільки італійці. Сонячна, експресивна, насичена запахами цитрусів - парфумерія італійського походження користується не меншою популярністю, ніж французька.
Acqua di Parma - відроджений італійський бренд, що випускає парфумерні композиції, ароматичні свічки, банні приналежність класу люкс і круті аксесуари зі шкіри. Продукція виготовляється з місцевої сировини, а розкуповується в більш ніж 40 країнах світу.
Випадок Acqua di Parma схожа на історії інших парфумерних брендів.
Парма відома не тільки своїм сиром) У місті кілька століть поспіль проживало поважне сімейство Маньяні. На початку минулого століття барон Карло Маньяні був істинного італійського аристократа. Живлячи пристрасть до подорожей, спадкоємець старовинного роду в Італії проводив не так вже багато часу. Відвідуючи світові столиці - Лондон, Париж, Нью-Йорк, він привозив з подорожей масу вражень.
Уважний до дрібниць, барон ніяк не міг визначитися з духами - існуючі парфуми не влаштовували благородний ніс аристократа. Він зробив справжній одеколон, замовивши його у місцевого парфумера, причому автором туалетної води можна назвати самого Маньяні - він зажадав, щоб у одеколон звучали ноти рідної Італії. Допомагаючи майстру створювати потрібний аромат, Маньяні розповідав, яким він повинен бути. Невідомо, скільки часу пішло на створення флакона Colonia, але аромат перетворився в такий модний, що через пару духи охрестили «бездоганним атрибутом італійської класики». Лимонно-деревні ноти Acqua di Parma Colonia полюбилися не тільки чоловікам, багато представниць прекрасної статі побачила в легкому одеколон своє ароматне «я».
У 1930 році у чоловічій версії з'явилося гідне продовження - жіночий парфуму Profumo. Безпечність ледве відчутних цитрусів розчинялася в насиченою грі пудровий ірису, перелівістого іланг-ілангу, томної троянди і запашного жасмину.
З випуском другого парфуму пов'язують розквіт марки. У багатьох моді на легкі одеколони італійська марка зобов'язана голлівудським акторам - приїжджаючи на зйомки в сонячну Сицилію, вони хотіли захопити додому ковток свіжого вітру, насиченого ароматами цитрусів. Зірки американського кіно обов'язково вивозили з собою флакон-другий, по крайній мірі, про духів захоплено відгукувалися Кері Грант, Ева Гарднер, Одрі Хепберн.
Золота епоха італійської марки тривала до середини 20 століття. Потім настав час забуття - бренд потіснили молоді, розвиваючі компанії, що випускали не настільки ексклюзивні парфуми та засоби догляду, зате підкуповують доступністю і привабливим дизайном.
Істинне парфумерне мистецтво було відроджено через роки - італійські підприємці, які очолювали найбільші фірми країни, побажали повернути парфумерії Італії колишню славу. За справу взявся директор Ferrari, Люка Монтеземоло, власник бренду нижньої білизни La Perla, Паоло Боргоманело і керівник Tod's S.p.A., що випускає ексклюзивні шкіряні вироби, Дієго Делла Валле. До 1993 року був розроблений план реконструкцією марки, а вже через 5 років в Мілані був відкритий монобрендовий бутик. Переможний повернення марки закріпив випуск третього аромату - до десятиріччя магазину презентували одеколон Colonia Intensa. Спеціальний аромат був присвячений сильній статі.
З моменту воскресіння компанії парфумерами бренду було створено понад 60 ароматів. Незважаючи на те, що на початку нового тисячоліття марку придбав міжнародний холдинг LVMH, Acqua di Parma залишилася вірною традиціям італійської парфумерної школи.