Perfume Newly 58 мл чоловічі Zara

Акція
Zara Gourmand Leather №0059 Perfume Newly чоловічий 58 мл
В наявності
17932-01
Коли йдеться про чоловічу парфумерію, одним із ключових аспектів є унікальність аромату, який підкре..
0
126.50 грн
-19 %
103.00 грн
Акція
Zara In St Tropez Perfume Newly чоловічий 58 мл
В наявності
17083-01
Zara In St Tropez в інтерпретації Perfume Newly – це елегантний та стильний чоловічий аромат, ..
0
126.50 грн
-19 %
103.00 грн
Акція
Zara In Tulum Perfume Newly чоловічий 58 мл
В наявності
17084-01
Кожен день можна зробити більш унікальним і яскравим. Згідно зі статистикою, 79% людей стверджують, ..
0
126.50 грн
-19 %
103.00 грн
 Perfume Newly 58 мл чоловічі Zara

Концерн Zara належить відомому іспанському мільйонерові Амансіо Ортега, в арсеналі якого кілька інших відомих марок, таких як Bershka, Oysho, Massimo Dutti та інші. Штаб-квартира розташовується в Іспанії, місті Ла-Корунья, там же почалася історія виникнення бренду, з відкриття першого магазину. Комусь це здасться неймовірним, але виробник Zara витрачає на випуск чергової колекції до 2-х тижнів, при тому, що іншим брендам необхідно не менше півроку. Протягом 12 місяців випускається більше 1000 новинок і на цьому компанія не збирається зупинятися. Бренд став поширюватися в багатьох країнах світу, а завдяки низькій вартості, продукція неймовірно затребувана. Керівництво прийняло рішення, що замість витрат на рекламу, частина прибутку буде спрямована на відкриття нових точок. Торгова марка Zara характеризується як висхідна зірка, яка швидко запалилася і продовжує окрилив сяяти.

Трішки історії
Перший магазин був відкритий в 1975 році і розташовувався в Ла-Корунья. Вірно-вибрана концепція вплинула на те, що в короткі терміни компанія відкрила ще кілька бутиків. Дебютні колекції одягу були представлені в якості двійників відомих моделей одягу, але вартість значно приваблювала клієнтів. Успішність компанія проявилася в перші кілька місяців продажів, і Ортера продовжив презентувати точки у себе на Батьківщині. На початку 80-х років творець бренду розробив власний стиль, але продовжував поширювати товар. Він першим став застосовувати особливу концепцію у виробництві, коли предмети одягу від першого штриха на папері до надходження на прилавки, шилися 6 місяців. Такий варіант обмежував дистриб'юторів і виробників, які випускали 2-3 колекції на рік.
Дуже складно передбачити смаки споживача. В результаті неправильного ведення справ, виробники і дистриб'ютори могли зазнати збитків. Ортега шукав варіанти, щоб по мінімуму переживати втрати. Він миттєво реагував на зміну смаків публіки і стежив за новинками з'явилися трендів. Він зміг втілити свою мрію тільки після зустрічі з Хосе Марією Кастейяно. Дівчина була фахівцем з інформаційних технологій, а незабаром стала фінансовим директором компанії Зара. У 1984 році Ортега в союзі з Кастейяно стали використовувати в роботі схему, яка стала революційною в світовій індустрії.
Хочеться віддати належне парфумерії Zara. Аромати воістину запаморочливі і надихаючі. У колекції багато жіночих і чоловічих версій, одна краща за іншу.

  • Zara Improbable 001 Somewhere Nowhere - чистий як простирадло запах, здатний вбити наповал. У ньому зчитується тенденція прекрасного і неповторного. У його свіжою піраміді відчуваються трохи зеленуваті ноти лимона і магнолії, загорнуті в ковдру з мускусу.
  • Zara Improbable 003 Cotton Kiss - наївний, як спокусниця. У композиції настільки багато м'якості і ніжності, що її з лишком вистачить всім, без винятку. Основний нотою цього аромату став улюблений інгредієнт власника бренду - бавовна.

Композиції прості і зрозумілі звичайним людям, а також тим, хто вважає за краще не виділятися з натовпу, але при цьому здатні впливати на емоційний стан.

icon_callback Замовити дзвінок icon_viber Viber icon_teleg Telegram icon_whatsapp WhatsApp icon_skype Написати в Skype icon_email Gmail