Тестери NEW 60 мл Xerjoff

Акція
Xerjoff Casamorati 1888 ТЕСТЕР NEW унісекс 60 мл
В наявності
11964-01
Композиція Тестер Xerjoff Casamorati 1888 унісекс, 60 мл для богинь і леді, які звикли до розко..
0
91.00 грн
-35 %
59.00 грн
Акція
Xerjoff Shooting Stars La Capitale ТЕСТЕР NEW унісекс 60 мл
В наявності
10333-01
Xerjoff, італійський бренд, відомий своєю прихильністю до якості та інновацій, знову підтверджує сво..
0
91.00 грн
-35 %
59.00 грн
Xerjoff Casamorati Dama Bianca ТЕСТЕР NEW жіночий 60 мл
Немає у наявності
10117-01
Назва бренду Xerjoff - абревіатура від імені головного парфумера марки і лицаря з бабусиних казок. П..
0
91.00 грн
Xerjoff Casamorati Fiore D`Ulivo ТЕСТЕР NEW жіночий 60 мл
Немає у наявності
10115-01
Нішева парфумерія заслуговує на окрему увагу в величезному світі запахів і ароматів. Ця продукція ви..
0
91.00 грн
Xerjoff Casamorati La Tosca ТЕСТЕР NEW жіночий 60 мл
Немає у наявності
9895-01
Італійський люксовий бренд Xerjoff славиться своїми самобутніми ароматами, створеними з найкращих ін..
0
91.00 грн
Xerjoff Casamorati Lira ТЕСТЕР NEW жіночий 60 мл
Немає у наявності
9893-01
Нішевий сегмент займає особливе місце в парфумерному світі. Під нішею випускаються абсолютно незвича..
0
91.00 грн
 Тестери NEW 60 мл Xerjoff

«Joff» кликала свого онука Sergio Momo його хорватська бабуся. «Sir» додали до дитячого прізвисько англійські колеги по роботі. Саме ім'я «Sirjoff» лягло в основу назви італійського парфумерного бренду «Xerjoff». Його засновники - Sergio Momo і Dominique Salvo. Momo народився в 1964 році в Туріні. А після закінчення навчання в «Istituto Europeo di Design» переїхав до Лондона, де деякий час працював в різних дизайнерських студіях і рекламних агентствах.

Після повернення на батьківщину Sergio став креативним директором «Carre Noir Design International». Але дитячі спогади, коли бабуся навмисно знайомила його з ексклюзивними ароматами Ланвин і Коті в вінтажних флаконах, привели Sergio Momo в Грасс на курси по створенню натуральних ароматів і дистиляції.

«Серед п'яти почуттів, пояснює Момо, з творчої точки зору, запах - це те, що стимулює мене найбільше, тому що парфум - це засіб досягнення місць, ситуацій, людей. Це засіб, за допомогою якого можна викликати спогади, переживання ».

Перша сторінка в історії бренду «Xerjoff» датована 2004 роком, хоча його засновники позиціонують свою компанію з кінцем ХІХ століття. Щоб мати підстави стверджувати подібне, Momo разом зі своїм компаньйоном викупили старовинну італійську парфумерну торгову марку «Casamorati», створену в кінці XIX століття. І це придбання зіграло свою роль у створенні позитивного іміджу бренду і його продукції.

Філософію своєї компанії Sergio Momo визначив двома словами: «Naturae Xquisite», що в перекладі означає: «Вишуканість природи». Команда «Xerjoff» приділяє особливу увагу вибору сировини для створення ароматів бренду, попередньо вивчаючи умови його вирощування, догляду, збирання врожаю. Також розробляючи нові методи проведення дистиляції та інших способів отримання цінних витяжок з рідкісних і дорогих натуральних складових.

Досконалість і багатство природи стало обраним партнером XerJoff. Аромати бренду - це сутності, витягнуті з кращих рослин за допомогою самих передових технологій, які надають ароматам їх безпрецедентний характер; дійсно спеціальні композиції, що поєднують традиції та сучасність. Інгредієнти ретельно підібрані з чотирьох куточків землі, які відображають природне і культурне розмаїття нашого часу.

Флакони під стати парфуму компанії. Виготовляють їх вручну з венеціанського скла муранське склодуви. Тепло людських рук наділяє кожен такий флакон особливою аурою природної чистоти, а вкраплення сусального золота, майстерно з'єднані склодувами зі склом, змушують флакон світитися зсередини. Ескізи дорогі речі створює сам Sergio Momo.

Золоті кришечки у вигляді імператорської корони, що вінчають флакони з ароматами «Xerjoff», стали візитною карткою бренду. У більшості випадків кришки, як і флакони, теж робляться вручну, без використання прес-форм, і тому кожна з них - це маленьке колоритне твір мистецтва.

Створювані парфумерами унікальні аромати, компанія випускає лімітованими серіями. На сьогодні відомо близько 80 ексклюзивних, багатогранних і глибоких композицій знаменитого бренду, які стали заслуженою нагородою для його засновників за щоденну копітку працю з пошуку елітарних природних компонентів і використання новітніх технологій для їх обробки.



 

 

 

icon_callback Замовити дзвінок icon_viber Viber icon_teleg Telegram icon_whatsapp WhatsApp icon_skype Написати в Skype icon_email Gmail