Тестери Premium class 60 мл унісекс Vilhelm Parfumerie

Бренд Vilhelm Parfumerie асоціюється з випуском нишевой парфумерії. За кожним ароматом варто незвичайна історія, пов'язана зі спогадами, емоціями, людьми і місцями. Засновником торгової марки став Ян Альгерн. Він народився в Швеції, але завжди таїв пристрасть до Парижу, куди він згодом і переїхав. Подорожуючи по Європі, він заглиблювався в місцеву культуру і індустрію моди. Незважаючи на це, свою кохану Поллі він зустрів в Нью Йорку. В результаті дівчина стала не тільки від кохання свого життя, а й надійним партнером по бізнесу. У США Ян розробляв дизайни сумок. Згодом йому відкрився талант виготовлення парфумів. На створення власної марки його надихнуло обдарування великого творця Жерома Епінетта. Компанія Vilhelm Parfumerie вдало стартувала в 2016 році, представивши публіці відразу 8 чудових ароматів.
Секрет успіху!
Ян Альгерн говорив, що йому подобається спостерігати за реакцією людей, який користуються його ароматами. Свій бренд він назвав в пам'ять про улюбленого дідуся. Безсумнівний той факт, що його внутрішній світ глибокий і ранимий. Саме цей вчинок підкреслює його цінність і тягу до минулого. В продукції Vilhelm Parfumerie поєднуються інноваційні аромати і чудовий дизайн. Такий підхід до справи перетягує композиції в категорію класичних шедеврів. За дизайн парфумерних флаконів відповідає П'єр Дінан.
Jan Ahlgren використовував надані життям шанси по максимуму. Особливо близько це стосувалося його виробництва. Одного разу він загорівся ідеєю ароматизувати шкіряні вироби за старовинними традиційним методам. Він попросив допомоги у кращого парфумера - Jérôme Epinette. В результаті, дві талановиті персони піднесли світу вісім чудових композицій:
- Opus Kore.
- Black Citrus.
- Stockholm тисячу дев'ятсот сімдесят вісім.
- Morning Chess.
- Dear Polly.
- Smoke Show.
- Fleur Burlesque.
- Room Service.
Особливість бренду
Ян Вільгельм Альгрен не тільки талановитий дизайнер і творець бренду Vilhelm Parfumerie, але і красивий двометровий красень, що володіє чудовими людськими якостями. Подорожі по Європі і життя в Парижі принесли плоди у вигляді успішного бізнесу. Крім виготовлення виробів зі шкіри та аксесуарів, компанія до цього дня продовжує займатися виробництвом парфумерії та розвиватися. Аромати вийшли для майстра ароматного мистецтва на перший план, і це рішення виявилося правильним. В результаті він головує в одній з найпопулярніших торгових марок Vilhelm Parfumerie. На сьогоднішній день в скарбничці бренду більше 17 нішевих ароматів і їх кількість продовжує зростати. Торгова марка впевнено йде до слави, завдяки наполегливості свого творця.
Кожна композиція означає сюжет. Наприклад, парфуми Darling Nikki, присвячений Росії. За ідеєю автора назву парфумів звучить як секретний пароль, призначений для закритого клубу в Москві, в 80-х роках. Насправді про існування клубу нічого не відомо. Можливо, це фантазія Яна. Vilhelm Parfumerie володіє власним корнером в Лондонському Ліберті і Нью Йоркському Барніс.