Тестери Premium class 60 мл чоловічі Trussardi

Акція
Trussardi Uomo ТЕСТЕР Premium Class чоловічий 60 мл
85.00 грн
-19 %
69.00 грн
 Тестери Premium class 60 мл чоловічі Trussardi

Знаменитий Модний Будинок родини Труссарді (італ.Trussardi), зародився на початку XX століття. Почалася історія в сонячній Італії, в невеликому, старовинному місті Італії - Бергамо (італ.Bergamo) з невеликою галантерейної майстерні в 1910-1911 роках, спочатку там під замовлення шили або ремонтували рукавички. Засновником найстарішого фешн-бренду Італії був шкіряних справ майстер Данте Труссарді. Рукавички зі шкіри, користувалися великим попитом у цивільного населення, також було чимало замовлень для італійської армії під час Другої Світової війни. У 1970 році, Нікола Труссарді, онук Данте Труссарді, вступає в успадкування сімейного бізнесу, і маленька майстерня виростає в один з найвідоміших італійських будинків моди. З тих пір Made in Italy гримить по всьому світу. Нікола вирішив розширити шкіряне виробництво, на додаток до рукавичок, з'явилися дорожні валізи і сумки, домашні предмети і офісні аксесуари.

У 1973 році він створив знаменитий логотип із зображенням мисливських собак породи «Хорти». Через кілька років запущена перша колекція шкіряних курток, яка незабаром розширилася, щоб стати лінією prêt-à-porter. У 1985 році компанія, спочатку представляла невеликий сімейним бізнес, варто вже 182 млн.доларів, має близько 120 бутиків по всьому світу. Крім того, Нікола Труссарді сам створював дизайн інтер'єру для літаків і вертольотів. Нікола Труссарді був цінителем мистецтва, колекціонером і меценатом, пристрасним гонщиком і авіатором. Завдяки його вкладенням був відновлений архітектурний пам'ятник Marino alla Scala. Це був справжній патріот і громадянин Італії. У 1999 році 56-річний Нікола Труссарді врізається в стовп на автомобілі, незважаючи на всі старання лікарів, він помирає. Його дочка Беатріче і син Франческо, разом з матір'ю Марією Луїзою, яку Нікола ще за життя призначив креативним директором, зайнялися фірмою після загибелі Миколи. Злий рок знову переслідує сім'ю і в 2003 році, також як батько, гине Франческо. Керувати бізнесом доводиться жінкам. Подолавши негаразди, справа сім'ї Труссарді процвітає і понині.
Сьогодні бренд Trussardi - це зручність, добротність і якість. Є лінія готового одягу для чоловіків і жінок, джинсове напрямок, одяг і взуття для дітей, випускаються окуляри сонцезахисні і диоптрические, звичайно ж, багато виробів зі шкіри, в основному використовується так звана екошкіра.
У Труссарді приголомшлива колекція ароматів, яка почалася з випуску в 1983 році чоловічого одеколону. Trussardi Uomo Trussardi - дитя свого часу, аромат агресивний, насичений, для справжніх чоловіків, завойовників і підкорювачів.
У 2001 році випущений один з кращих чоловічих ароматів від Trussardi, Python Uomo Trussardi.Названіе Пітон повністю відповідає вмісту флакона - гіпнотизуюча, що обвиває, що поглинає субстанція м'яка і хвилююча.
Серед новинок вражають жіночі парфуми My Name Trussardi. Парфуми є насичену квіткову композицію, де в кожній ноті звучить певна квітка: спочатку фіалка і геліотроп, бузок і кала - в серце, навіть в основі не ваніль, а саме квіти ванілі. Жіночний, м'який, вишуканий букет My Name Trussardi привертає увагу протилежної статі.
На сьогоднішній день є лише 40 ароматів даного бренду, але парфумери модного будинку виходять з принципу - «краще менше, та краще».
Торговий дім Trussardi - це добробут, хороший смак і елегантність. Усе найкраще для вас завжди є у Trussardi.

icon_callback Замовити дзвінок icon_viber Viber icon_teleg Telegram icon_whatsapp WhatsApp icon_skype Написати в Skype icon_email Gmail