Pheromone Formula 40 мл чоловічі Tom Ford

Акція
Tom Ford Beau De Jour Pheromone Formula чоловічий 40 мл
105.00 грн
-34 %
69.00 грн
Pheromone Formula 40 мл чоловічі Tom Ford

За скромною чарівністю цього пана ховається цілий вир пристрастей людських. Містер Форд -лощенний, бездоганний, красивий і заможний чоловік в самому розквіті років. Здавалося б, у нього є все, щоб бути щасливим, але в цьому житті не все так просто. Хлопчик з простої американської родини піднявся дуже високо по соціальних сходах, цьому успіху передувало чимало невдач. У 17 років Форд почав самостійне життя вдалині від рідної домівки, коли вступив до Нью-Йоркський університет, щоб навчатися архітектури та дизайну інтер'єру. Але Тома Форда завжди тягнуло в світ моди, він займався піаром у французькому будинку розкоші Chloé, у модельєра Кеті Хардвік (Cathy Hardwick) був позаштатним дизайнером, співпрацював з популярним американським брендом чоловічого одягу, взуття, аксесуарів, парфумерії Perry Ellis. І піком його кар'єри була робота на італійський бренд Gucci спочатку в якості дизайнера жіночого одягу, а потім зміг дослужитися до посади Creative Director (творчий директор) фірми. У 1992 році доходи прийшов до фінансової кризи бренду Gucci зросли завдяки Тому Форду на 87%. Але щось не заладилося в «Модному королівстві», і розлючений, ображений, але не зломлений дизайнер йде з Gucci в квітні 2004 року. Природно, що вже в травні того ж року з'являється бренд «Tom Ford».

Задовольнивши свої амбіції, Томас вирішив зайнятися абсолютно іншим видом діяльності. У березні 2005 року відкриває власну кінокомпанії "Fade to Black" ( "розчиняється в темряві", є такий сингл у групи Metallica), і реалізує свою давню мрію, знімає художній фільм «A Single Man» (Самотній чоловік), де він і режисер , і продюсер, і співавтор сценарію. Фільм не залишився непоміченим, на Венеціанському міжнародному кінофестивалі в 2009 році був удостоєний спеціальної нагороди Queer Lion (Блакитний лев). У свої 56 років Томас Карлайл Форд нарешті то, зрозумів чого хоче, став займатися улюбленою справою, сім'єю, отримувати задоволення від життя, а не хизується своїми досягненнями. Життя коротке, і потрібно цінувати кожен момент, до такого висновку прийшов дизайнер. Але він не перестає епатувати публіку, кожен його крок це виклик суспільству.

Наприклад, реклама ароматів «Tom Ford» вельми смелая.В 2006 році для реклами першого жіночого парфюма Black Orchid, Форд вибрав в якості моделі Джулію Рестаун-Руатфель. Ця була одна з найуспішніших і відвертих фотосесій з її участю.
Реклама аромату Velvet Orchid з Джіджі Хадід, виглядала ще сміливіше, модель була повністю оголена. Містер Форд вважає, що людське тіло прекрасно, не потрібно його соромитися і боятися, немає ніяких табу і суспільство не повинно так реагувати на сексуальні сцени в кінематографі і фотографії.
Кожен парфум від «Tom Ford», це маленька історія кохання, і таких сюжетів уже 77. Будь аромат бренду прекрасний і милозвучністю, наповнений таємницею і чарами. Святкові, запаморочливі і викликають парфумерні букети бренду вигідно підкреслять ваш шарм і індивідуальність.

icon_callback Замовити дзвінок icon_viber Viber icon_teleg Telegram icon_whatsapp WhatsApp icon_skype Написати в Skype icon_email Gmail