Пн - Пт з 9:00 до 18:00. Сб - Нд - вихідний.
Carolina Herrera 212 VIP ТЕСТЕР NEW жіночий 60 мл
Спосіб оплати: повна оплата та післяплата з передоплатою.
При повній оплаті замовлення
Carolina Herrera New York - модний будинок, який з'явився в 1980 році. Жаклін Кеннеді одягалася в цьому модному будинку, що дозволило розширити колекцію і випустити лінійку парфуму. Перші композиції з'явилися в 1987 році і набули масштабного успіх.
CH Carolina Herrera - оновлений в 2003 році, але марку продає іспанська компанія Pluig, яка спеціалізується тільки на парфумерії та косметики.
опис
Парфумерна вода, випущена під маркою Carolina Herrera, втілює в собі абсолютну розкіш, респектабельний статус, досвідченість і чуттєвість одночасно. Зачаровує вишукування композиції підійде жінкам, які обожнюють бути в центрі уваги. Такі дами вважають, що високе суспільне становище необхідно підкреслювати. Персони VIP повинні відкриватися кращі будинки і заклади міста, а навколишні із захопленням обертаються вслід.
Композиція 212 VIP з'явилася в 2010 році завдяки творцеві Alberto Morillas. За задумом парфумера композиція повинна передати ритми великого міста. У сучасному мегаполісі багато людей, які вічно поспішають кудись. Міське рух не вичерпується. Кожен може відчувати себе маленькою піщинкою або дорогоцінною перлиною, все залежить від зовнішнього простору і внутрішнього світорозуміння.
Контрасти і несумісні акценти є істинними відбитками сучасного життя. Концептуальна ідея, до речі відбивається навіть в назві парфуму, адже 212 - це телефонний код міста Нью-Йорка.
Іспанська Puig сприяла розробці флаконів для парфумів, які відразу ж привернули увагу цільової аудиторії. Стильну упаковку по достоїнству оцінили молоді люди. Оформлення виконання у вигляді капсул. Жіноче видання відрізняється від чоловічого колірним поєднанням.
Для чоловіків передбачений чорний металік, а жінкам належить перламутр. Кришечки у видань спеціально виконані в різних кольорах. Дизайн є стилістику Квентіна Джонса, що також передає унікальну енергійність і динамічність міста. Коктейль привертає увагу, інтригує, спокушає, але одночасно додає елегантності.
характеристика
Композиція відноситься до групи квітково орієнтальних ароматів. Піраміда складається з:
Верхня частина: кубинський ром, соковита маракуя.
Середня частина: букет з гарденії і східного мускусу.
База: боби тонка і цукрова ваніль.
Відповідна аудиторія парфуму динамічні жінки у віці 19-35 років. Стилістика одягу власниць ароматна авангардно-гламурна. Запах надає власниці впевненості. Неповторне поєднання здається одночасно екзотичним і чуттєвим. Парфуми дозволяє відчути себе на вершині успіху, автоматично робить персону найголовнішою на дружній вечірці або пафосному заході.
Продукт підходить для вечірнього застосування в прохолодну погоду. Кращими порами року для аромату вважаються осінь і зима. У літню пору запах здасться різким, важким, навіть занадто нудотним. Кращий спосіб носіння - на тілі та одязі, на волоссі аромат розкривається інакше.