NYX
Тоні Ко - мешканка сонячного Лос-Анджелеса, любила косметику з дитинства. Та й як могло бути по-іншому? Мама майбутньої бізнес-леді володіла невеликим косметичним магазинчиком, і весь вільний час дівчинка проводила там. Тоні допомагала мамі, розкладаючи яскраві тюбики і баночки по полицях, спостерігала, як вона консультує клієнток, і їй хотілося займатися чимось подібним. У підлітковому віці американка з корейськими коріннями хотіла бути як всі однолітки - модною і гламурної, нафарбованої за останнім писком моди. Біда була в тому, що кишенькових грошей на придбання брендового косметики не вистачало, а купувати дешеву дівчині не хотілося. Ось так ще підлітком Тоні задумалася про запуск косметичної лінії. Подорослішавши, вона придбала спеціальність візажиста. Працюючи з клієнтами, Тоні ще більш гостро відчула брак косметики досить якісною, щоб виконувати макіяж на рівні і не настільки дорогою, щоб її могла собі дозволити середньостатистична мешканка США.
У 1999 році Тоні зважилася на перший крок, який став початковою сторінкою бренду NYX - випустила серію олівців для очей Slim Eye Pencil. Лінія вийшла вдалою у всіх відносинах - по-перше, широка кольорова палітра конкурувала з маститими б'юті-марками, по-друге, продукція від NYX Cosmetics відрізнялася чудовою якістю, по-третє, обсяг продажів заклав старт для можливості придумувати нові косметичні новинки.
Наступним вдалим ходом став випуск палетки тіней. 32 відтінку тіней швидко стали бестселером - звичайні дівчата, спробувавши нову продукцію, ділилися враженнями в б'юті-блогах, інформацію підхопили професійні візажисти - випробувавши палетку, вони поставили продукту позначку «відмінно».
NYX Cosmetics стала маркою, яка заповнила нішу мас-маркету, якщо оцінювати за ціною продукції, і стала конкурентом знаменитим маркам, таким як МАС і Bobbi Brown, з точки зору якості продукції, що випускається косметики. Тоні Ко, яка за перший рік існування фірми отримала прибуток в 2 млн. Доларів, змогла не просто заробити, вона здійснила свою мрію і мрії мілллонов дівчат по всьому світу про якісною і недорогою косметики.
Тоні Ко стверджує, що краса йде зсередини. Косметика NYX лише допомагає підкреслити родзинки жіночої зовнішності. NYX Cosmetics не тестується косметику на тваринах, у виробництві використовуються тільки натуральні інгредієнти. З 2013 року компанія щорічно бере участь в нью-йоркських показах мод. Бренд займається благодійністю - під патронатом NYX Cosmetics працює фонд, який надає онкохворим та їхнім опікунам послуги макіяжу і догляду за нігтями. Турбота про зовнішність дозволяє хворим людям відчувати себе впевненіше.
NYX Cosmetics підкорив Америки і Європи, марка продається в Індії та Австралії. Жінки вибирають NYX, тому що:
- Величезний вибір засобу дозволяє підібрати потрібне під будь-який вік, тип шкіри і стиль;
- Захист від УФ-випромінювання, вітамінні комплекси, рослинні екстракти - продукція NYX Cosmetics має лікувальну дію;
- Косметика дуже стійка, макіяж тримається весь день;
- Відмінна якість і доступні ціни.