Парфуми 20 мл Nina Ricci

Парфум жіночий Nina Ricci Green Apple 20 мл
Немає у наявності
10677-01
Жіночий міні парфум Nina Ricci Green Apple, 20 мл ..
0
43.00 грн
Парфум жіночий Nina Ricci Nina Red Apple 20 мл
Немає у наявності
10676-01
Жіночий міні парфум Nina Ricci Nina Red Apple, 20 мл ..
0
43.00 грн
Парфум жіночий Nina Ricci Premier Jour 20 мл
Немає у наявності
10678-01
Жіночий міні парфум Nina Ricci Premier Jour, 20 мл ..
0
43.00 грн
Парфум жіночий Nina Ricci Ricci Ricci 20 мл
Немає у наявності
10679-01
Жіночий міні парфум Nina Ricci Ricci Ricci, 20 мл ..
0
43.00 грн
Парфуми 20 мл Nina Ricci

Історія з райськими яблучками закінчилася сумно - Адам і Єва були вигнані з раю і приречені на страждання і смерть. Є яблучка майже з раю, за куштування яких нічого такого не загрожує, ну хіба що, ви не зможете більше без них ні дня. Здогадалися, про що мова? Про парфумерії Nina Ricci.

Заповітні яблучка-флакончики служать втіленням гарного смаку ось уже майже століття - в 1932 році мадам Ніна Річчі і її син Робер відкрили власне ательє. Шлях до створення власного бізнесу легким назвати складно. Народившись в родині шевця, дівчинка з 12 років була змушена підробляти - батько помер рано, залишивши мадам Нейї з юрбою дітей на руках. За словами мадам Ніни (до речі, це її домашнє прізвисько, справжнє ім'я - Марія-Аделаїда), їй доводилося орати як проклятої. Так з чернорабочей вона стала ученицею модистки, до 18 років вона сама вже навчала інших, в 20 їй вдалося обійти майстерністю всім конкуренток і стати головною модисткою.

Звичаї того часу вимагали від пристойної дівчини обов'язкового заміжжя - в 21 рік Ніна вийшла заміж, але незабаром розлучилася. В недовгому заміжжя вона обзавелася новим прізвищем - Річчі і народила сина Робера. Щоб залишитися на плаву, мадам влаштувалася на роботу в модний будинок в 1908 році і пропрацювала там більше двадцяти років. За цей час вона встигла обзавестися ім'ям і капіталом - співвласник марки визнавав, що наряди Raffin продавалися б куди гірше, якби над ними не працювала мадам Річчі, і вони стали партнерами по бізнесу, ательє було перейменовано в Raffin et Ricci. Криза 1930-их років призвів до закриття модного будинку, Робер втратив роботу фінансового консультанта - здавалося, фортуна відвернулася від сімейства Річчі. Саме в цей нелегкий час Робер переконав матір, що потрібно почати власну справу - мадам буде шити, а він займатися комерційними питаннями.

Репутація бездоганною майстрині зіграла свою роль - мадам знали багато представниць аристократії, дружини буржуа мріяли про костюмах і сукнях від майстерної модистки. Мадам ніколи не малювала ескізів, вважаючи за краще підколювати і виправляти силует прямо на моделі. Ніна Річчі обожнювала витончені, романтичні, сповнені жіночності образи. Наряди Nina Ricci відрізнялися елегантністю, в них не було зайвого пафосу, але і простими їх назвати було не можна. Збалансована стриманість, прикрашена рюшами і вишивкою (мадам дуже любила ручну обробку нарядів), припала до смаку багатьом жінкам, і ательє процвітало.

Роки Другої світової війни відсунули високу моду на другий план. Але вже в 1945 році завдяки ініціативі Робера Річчі Паризький модний синдикат провів тиждень моди, яку з захопленням зустріли парижани і гості. Більше 4 десятків модних будинків представили свою колекції, зрозуміло, серед них був і Nina Ricci.

Займатися тільки фінансами Роберу було нуднувато, проявити творчий потенціал він зміг в новому напрямку для модного будинку - створення парфумів.

Перші духи Nina Ricci створила жінка, Жермен Сельє в 1946 році. Coeur Joir Nina Ricci - легкий, чарівний букет з неролі, жасмину, ірису, троянди, бергамоту і фіалки. Аромат дозволяв забути про жахи відвирувала війни, говорив - ото одна жінка, вона красива, тонка і ранима, цінуєте її ... Чарівний флакон у вигляді кришталевого сердечка придумав один і однокласник Робера - Марк Лалик, син засновника знаменитої марки Lalique.

Успіх дебютного аромат підштовхнув до подальшого розвитку - через 2 року публіці представили аромат L`Air du Temps. Парфумер Франсіс Фаброн присвятив ароматну композиції Роберу Річчі і його коханої. Жіночі духи, що наповнювали бутилек з кришечкою з голубкою, стали справжнім хітом тих років.

З 1952 року, коли з'явився аромат Fille d'Eve, парфумерна продукція компанії знайшла фірмовий флакончик. Яблучка, наповнені чарівним елексіром, входять в топ найбільш продаваних духів світу донині.

Хоча сама Ніна Річчі не займалася розробкою парфумів марки, проте духи бренду повністю відповідають її девізу: «Якість вище екстравагантності. Краще виглядати гідно, ніж розкішно ».

icon_callback Замовити дзвінок icon_viber Viber icon_teleg Telegram icon_whatsapp WhatsApp icon_skype Написати в Skype icon_email Gmail