Таємниця світу ароматів ще не доступна людству. Ще малозрозуміло, чому одні композиції привертають увагу великої кількості людей з першого подиху, інші стають простою буденністю. Які механізми викликають трепет у споживача під час прослуховування чергової парфумерної новинки? Цей секрет став доступним французькому Кутюр'є Марку-Антуану Барруа.
Історія бренду
Марк-Антуан виріс у сім'ї виробників текстилю. Особливого впливу на хлопчика надавав дідусь, який вчив завжди приділяти увагу якості. Завдяки такому вихованню вже 2006 року світ побачив колекцію одягу нового стилю Haute Couture. Після випуску лінійки одягу Кутюр'є не зупинився на досягнутих результатах, а поринув у ще більше вивчення сучасних тенденцій моди. Вчителями юнака були: Жан-Пол Готьє, Жан-Клод Жітруа, Джамбаттіст Валлі, Домініка Сіро та д.р. Завдяки здобутим знанням на світовій арені з'явився бренд Marc-Antoine Barrois. 2009 року бренд запускає виробництво одягу. З-під руки майстра виходять смокінги, куртки, костюми лише з тканин класу люкс, які одразу завойовують аудиторію із вищого суспільства. Перший магазин бренду, став доступним покупцям у 2013 у Парижі. Тут представлений не тільки одяг, а й колекції аксесуарів, ювелірних виробів, свічки та, звичайно, парфумерія.
Виробництво ароматів
2015 року відбулася знакова зустріч Квентіном Бішем. Знайомство двох молодих людей переросло у міцну дружбу та успішну творчу співпрацю. Як не дивно, у молодих людей знайшлося багато спільних спогадів та ідентичних цінностей. Сам Марк-Антуан зізнається, що його улюбленими акордами є деревина, шкіра та прянощі. На його думку, це тріо показує суть людяності та становить ДНК бренду Marc-Antoine Barrois.
Асортимент та особливості парфумерії
Колекція парфумерії бренду ще не має великої кількості зразків, але вже представлені аромати здобули свою славу в усьому світі.
- У 2016 році лінія стартувала із чоловічого аромату B683. Публіка поставилася до нього дещо обережно і композиція не знайшла широкого відгуку на той час. Справа в тому, що ще не всі розуміли особливість нішевості та індивідуальності нового стилю в парфумерії.
- У 2019 році світ побачив унісекс аромат Ganymede. Ця композиція підкорила вже всіх. Що стало причиною цього ніхто так і не може виразно пояснити, але всі сходяться в одній думці, що аромат просто віє чарами.
- У цьому ж році виходить фланкер B683, але має мінеральну основу, яка відразу помічена завдяки феноменальній дифузії та стійкості.
- У 2022 році бренд випускає на ринок ще одну композицію категорії унісекс Encelade. І знову успіх, і загальне обожнення публіки.
Завдяки завзятій праці та любові до якості, всі аромати бренду Marc-Antoine Barrois постійно на слуху навіть у найзапекліших критиків. Аури композицій дивують своєю стійкістю та непередбачуваним розкриттям у різні пори року. Спробуйте одну з них особисто і переконайтеся в ідеальній якості парфумерії нового типу.