Аромадіфузор Brand Collection Lanvin

Акція
Аромадіфузор Lanvin Eclat d`Arpege Brand Collection 85 мл
В наявності
15518-01
Lanvin Eclat D Arpege – легкий, прозорий, чистий аромат, який хочеться відчувати не тільки на ..
0
217.30 грн
-31 %
149.00 грн
Акція
Аромадіфузор Lanvin Modern Princess Brand Collection 85 мл
В наявності
15535-01
Створення затишку та приємної атмосфери будинку потребує використання незвичайних речей та елементів..
0
217.30 грн
-36 %
139.00 грн
Аромадіфузор Brand Collection  Lanvin

Відомий французький кутюр'є Жанна Марі Ланвен народилася в багатодітній і бідній сім'ї. Її безтурботне дитинство закінчилося в 13 років, коли для того, щоб якось звести кінці з кінцями, батько віддав свою старшу дочку Жанну в помічниці до модистку.

Але цей вимушений батьківський крок виявився доленосним в житті майбутнього дизайнера. Їй подобається шити. Жанна із задоволенням вчиться і з часом починає створювати власні моделі. Правда це були не сукні, а лаконічні і оригінальні дамські капелюшки. У 1890 році Ланвен в віці 23 років відкриває власну капелюшну майстерню. І тільки трохи пізніше вона почне створювати моделі жіночих суконь, дитячих нарядів і чоловічого одягу.

Дитячої моди як такої до початку ХХ століття не було. Дитячі сукні шилися за зразками нарядів для дорослих жінок. Саме Жанна вперше стала малювати викрійки спеціально для дітей, створюючи сукні своєї улюбленої дівчинці - Марі-Бланш. Ніжну материнську любов до дочки Жанна пронесе через все життя, розвиваючи і вдосконалюючи нове для тих часів напрямок в моді - дитячої моди. Навіть свій перший магазин вона назвала просто «магазин мами і доньки».

Логотипом бренду Lanvin став силует жінки, яка тримає за руку маленьку дівчинку. Жанна і її дочка Марі-Бланш легко впізнаються в цьому чудовому малюнку французького художника Поля ІРІБ.

До сих пір всю продукцію бренду прикрашає цей зворушливий логотип.

У 1909 році вже відомий кутюр'є Жанна Марі Ланвен відкриває власний Будинок моди, а в 1926 випускає першу колекцію чоловічого одягу. Приділяючи завжди величезне значення якості тканини, її кольором, драпіровці, обробці і фурнітурі, Жанна створює елегантні, розкішні моделі одягу, які визначили стиль Модного дому Lanvin, як стиль вишуканої, витонченої розкоші на багато років вперед.

В середині 20-х років розширення свого бренду Жанна здійснює за рахунок освоєння нового для себе напрямку - випуску парфумерії. Аромат «Arpege» став дебютною парфумерної композицією відомого Модного дому. Букет аромату співзвучний мелодії, яку любила грати на фортепіано її дочка. Коли Марі-Бланш виходила заміж за графа Полиньяка, Жанна створила в їх честь цілу серію парфумерних композицій, об'єднаних назвою Рожевий Полиньяк. Класикою парфумерного мистецтва по праву вважають аромат бренду під назвою My Sin. Його перевидання відбулося в 2017 році.

Відмінною рисою і жіночих, і чоловічих парфумів бренду є їх спроможність, зухвалість характеру і екзотичне звучання. Колекція ароматів Lanvin постійно поповнюється новими вишуканими парфумерними композиціями, роблячи цю лінійку продукції бренду все більш привабливою для мільйонів шанувальників у всьому світі.

У 1946 році талановита жінка і трепетна мати пішла з життя, залишивши дочки у спадок успішний бізнес і свою любов. Але в 1958 році не стало і Марі-Бланш. З тих пір бренд Lanvin кілька разів міняв власників, поки не опинився в руках місіс Шоу-Лан Вонг, яка очолює інвесторської групу Harmonie SA з Тайваню.

З тих пір під брендом Lanvin випускають найрізноманітнішу продукцію, але при цьому новими власниками зберігаються традиції старовинного французького Модного дому, його елегантний стиль і дух витонченої розкоші.

icon_callback Замовити дзвінок icon_viber Viber icon_teleg Telegram icon_whatsapp WhatsApp icon_skype Написати в Skype icon_email Gmail