Тестери PRO 58 мл жіночі Lacoste

Акція
Lacoste Eau De Lacoste L.12.12 Pour Elle Elegant ТЕСТЕР PRO жіночий 58 мл
В наявності
16951-01
Жінка, яка виглядає стильно та доглянуто, одразу привертає увагу чоловіків. Але важливо, щоб образ б..
0
115.00 грн
-14 %
99.00 грн
Акція
Lacoste Eau De Lacoste L.12.12 Pour Elle French Panache ТЕСТЕР PRO жіночий 58 мл
115.00 грн
-14 %
99.00 грн
Акція
Lacoste Eau De Lacoste L.12.12 Pour Elle Natural ТЕСТЕР PRO жіночий 58 мл
В наявності
16952-01
Сучасне суспільство досконало продумує свою зовнішність у всіх деталях. Чоловіки та жінки підбирають..
0
115.00 грн
-14 %
99.00 грн
Акція
Lacoste Eau De Lacoste L.12.12 Pour Elle Sparkling ТЕСТЕР PRO жіночий 58 мл
115.00 грн
-14 %
99.00 грн
Акція
Lacoste Pour Femme ТЕСТЕР PRO жіночий 58 мл
В наявності
16624-01
Описати жінку не так просто. Ще складніше висловити її характер за допомогою аромату. Жіноча натура ..
0
115.00 грн
-14 %
99.00 грн
Акція
Lacoste Touch of Pink ТЕСТЕР PRO жіночий 58 мл
В наявності
16626-01
Схід – це найчарівніший час, коли пітьма поступово розсіюється, поступаючись місцем сонцю. Нач..
0
115.00 грн
-14 %
99.00 грн
Тестери PRO 58 мл жіночі Lacoste

Фірмовий логотип компанії «Lacoste» - крокодил, відомий всьому світу. У 2018 році цей французький бренд відзначає своє восьмідесятічетирехлетіе. І якщо вже він зумів успішно протриматися на ринку стільки часу, цікаво дізнатися - яка історія його виникнення і в чому секрет.

Для цього перенесемося в далекий 1933 рік. Саме тоді легендарний тенісист Жан Рене Лакост вирішується завершити активні виступи, за час яких здобув перемогу на десяти турнірах Великого шолома і двічі (за підсумками 1926 1927 роки) носив почесне звання першої ракетки світу. Взявши в партнери Андре Житло, власника найбільшої французької фабрики трикотажу того часу, він створює «La Societe Chemise Lacoste». Компанію, основним профілем якої стає - виробництво сорочок (поки що, тільки їх) для спортсменів, що займаються тенісом, вітрильним спортом і гольфом.

До речі, за сім років до того, Лакост став в якомусь сенсі «піонером». Під час виступів на US Open, він вийшов на корт в власноруч зробленою білій сорочці-поло, у якій рукава були не традиційно довгими, а короткими, що для того часу було дуже революційним рішенням. Хто знає, можливо, не тільки талант, але і цей факт допомогли йому виграти той турнір.

Якщо ж говорити про логотип, то «алігаторів» Рене прозвали за безжалісність до суперників на корті і перемогу в суперечці з капітаном тенісної збірної Франції, який, в разі перемоги на Кубку Девіса 1927 року, зголосився презентувати Лакост валізу зі шкіри крокодила.

Однак повернемося до компанії. У 1963 році Бернар, син Лакоста, прийняв керівництво на себе. Він істотно розширив асортимент товарів, що випускаються, додавши до цього переліку: окуляри (сонцезахисні і звичайні), елегантні годинники, взуття для повсякденного носіння і спеціальну, для занять тенісом. А в 1968 році, спільно з парфумерною компанією «Жан Пату», явив світові першу чоловічу туалетну воду від «Lacoste». Парфуми моментально завоював шалену популярність у спортсменів. Ще б пак, адже вони звикли довіряти товарам цієї фірми. Чи не розчарувалися і на цей раз.

Жан Керлео довго сидів над наступним шедевром від «Lacoste», після тривалої серії експериментів створивши «Booster». За словами клієнтів, він наповнює вас зарядом енергії, сили і вселяє дух переможця. Крім Жана Керлео, частинку свого таланту при створенні нових парфумів від «Lacoste», в різний час вклали: Анник Менардо, Лорен Бруер, Олів'є Креспо, Домітілли Михало і інші всесвітньо відомі парфумери. Тому для справжніх цінителів досить прочитати назву: «Lacoste Essential», «Lacote Elegance», «Lacoste Hot Play» або, орієнтовані на жінок, «Lacoste Touch of Pink», «Lacoste Inspiration», щоб не сумніватися в якості продукції.

Слід зазначити, що вся лінійка ароматів від «Lacoste», в першу чергу, користується популярністю у людей, які ведуть активний спосіб життя, впевнених в собі. Якщо в жіночих ароматах від «Lacoste» (що випускаються з 2000 року) переважають нотки романтики і таємниці, то в чоловічих - відчувається натиск і пристрасть.

Парфуми компанії затребувані як в Європі, так і в Азії, Америці і навіть Австралії. На даний момент, в різних куточках світу функціонують понад тисячу бутиків і вдвічі більше корнерів «Lacoste».

icon_callback Замовити дзвінок icon_viber Viber icon_teleg Telegram icon_whatsapp WhatsApp icon_skype Написати в Skype icon_email Gmail