Азіатська косметика
У 20 столітті безперечним лідером у виробництві косметичних засобів був Париж, до 21 століття акценти змістилися - Сеул диктує, як потрібно доглядати за собою. Популярність південнокорейської продукції має надійні свідчення - варто тільки подивитися на кореянок, як розумієш - в цій косметиці щось є)
Європейські та американські жінки почали задивлятися на привабливі баночки і тюбики корейського виробництва з кінці 1990-их, але справжній бум почався в 2000- м - косметологи Країни ранкової свіжості запропонували світовий тренд, винайшовши ВВ-креми.
Подальше знайомство з азіатськими брендами приводило в захват - настільки дивовижних засобів європейські виробники просто не пропонували. Особливості корейської косметики полягали і в підборі компонентів - равликову слиз, зміїна отрута, вулканічна гліна- а також в ступеневою системою догляду за шкірою. На противагу відомим сходах, що складається з очищення, тонізації і харчування, південнокорейські косметологи розробили більш детальну інструкцію, як доглядати за шкірою. В принципі, всі відомі етапи нікуди не зникли, просто кожен з них обзавівся підпунктами - кожен день виконувати всі 10 кроків по догляду за шкірою не під силу, та й не потрібно, достатньо проводити повноцінну процедуру 1-2 рази на тиждень.
Захоплення корейської косметикою стало звичним, так як в Південній Кореї здоров'я і краса пов'язані однією ниткою. У продуктах південнокорейського виробництва відсутні барвники, парабени, фталати. Натуральні компоненти складають до 90% загальної формули косметичних засобів. Корейська косметика підходить для чутливої шкіри, алергіків і веганів.
Турбота про здоров'я людей поєднується з турботою про стан екології. При випуску косметиці не вживають синтетичних барвників, замінюючи натуральними компонентами.
У корейському б'юті-світі існує здорова конкуренція, та ще яка. Марки, які хочуть охопити внутрішній ринок, так і вийти на міжнародну арену, змагаються щосили. Новітні розробки, багаторівневі лабораторні дослідження, оригінальні формули служать засобом досягнення успіху.
Кореянки, які виглядають молодшими за свої роки - ненайпереконливіша реклама косметики з Південної Кореї. Якими ж перевагами володіє продукція?
- Унікальність компонентів. У формулах корейських виробників переважають місцеві складові - центелла азіатська, морські водорості, равликовий муцин і інші. Специфіка поширення рослин і тварин грає на руку азіатських виробників - ексклюзивні компоненти не використовуються іншими брендами.
- Продуктивність косметики. Доглядають засоби, напхані корисними і поетапне вплив на шкіру надає благотворну дію, не порівнянне з впливом європейської продукції.
- Безпека застосування. Корейці схиблені на гігієнічності, косметичні продукти мають таку форму випуску, щоб не контактувати зі шкірою, щоб уникнути розмноження бактерій. Баночки з кремом і масками оснащені лопатками або шпателями, сироватки та масла мають піпетки або обмежувачі.
- Наявність пробників. Для підбору косметики корейські фірми пропонують купувати міні-формат коштів. Особливо актуальними є пробники кремів за віковими категоріями - у кореянок біологічне старіння шкіри починається пізніше, ніж у жінок європейської раси, і можливість тестувати тональні засоби - практично всі кошти з Південної Кореї мають відбілюючий ефект, але американки і мешканки Європи не прагнуть до порцелянової шкірі.
- Великий вибір. Фірми країни ранкової роси навчилися робити косметику під потреби місцевих жінок і на імпорт. В результаті клінічних досліджень народилося безліч засобів, які ідеально підійдуть не тільки уродженці Кореї.
- Різноманітна цінова політика. Корейська косметика випускає засоби люкс і мас-маркет. Навіть дівчина з обмеженим бюджетом може побалувати себе якісною косметикою з Кореї.