GUESS

Акція
GUESS Seductive Noir ТЕСТЕР PRO жіночий 58 мл
115.00 грн
-14 %
99.00 грн
GUESS Seductive Noir Women Perfume Newly жіночий 58 мл
Немає в наявності
12741-01
..
0
126.50 грн
GUESS Seductive Noir ТЕСТЕР LUX жіночий 60 мл
Немає в наявності
10411-01
Guess Seductive Nuar є елітної туалетною водою, полюбилася багатьом дамам ніжними квітковими пахощам..
0
121.00 грн
GUESS

Перш ніж на початку 80-х років ХХ століття переїхати в Америку, брати Марчіано займалися бізнесом у Франції. Тут вони мали мережу магазинів, але заборгувавши французькій державі близько 9 мільйонів франків по податках, перебралися за океан.

Американська історія братів почалася з невеликого магазину одягу та однієї моделі джинсів, придуманої Жоржем Марчіано.

Облягаючі джинси з блискавками на щиколотках дуже відрізнялися від традиційних американських джинсів того часу, а їх легка потертість приводила в захват багатьох американських жінок. Оцінивши перспективи, що відкриваються, брати Марчіано запускають у виробництво першу модель джинсів, що отримала назву «Guess». Саме це нехитре ім'я лягло в основу назви їх сімейного бренду.

Дизайнерський талант Жоржа і правильно обрана Полем Марчіано рекламна політика зароджується компанії, дуже швидко дали позитивний результат. Буквально через рік після запуску виробництва, в 1982 році брати продали джинсів на 12 мільйонів доларів. Продукцію бренду оцінили по достоїнству і, в 1985 році навіть головний герой однойменної кінострічки Роберта Земекіса подорожував «назад у майбутнє» в костюмах від «Guess».

Але і в Америці у братів Марчіано не обійшлося без проблем. У них виникли спірні питання до своїх партнерів, що призвело до п'ятирічного, виснажливого обидві сторони конфлікту, судового розгляду. Цей факт не міг не відіб'ється на популярності бренду і темпах його розвитку. І тільки на початку 2000-х років компанія змогла відновити свою репутацію і продовжити успішний розвиток.

Сьогодні бренд «Guess» один з найдинамічніших світових брендів. Його продукцію можна зустріти на всіх континентах нашої планети.

Як і в період становлення, компанія продовжує радувати своїх шанувальників цікавими моделями джинсів. Хороший дохід і додаткову впізнаваність дають бренду його колекції чоловічого і жіночого одягу. А продажу наручних годинників таких марок компанії, як «Guess», «Guess Steel» і «Guess Collection» вже на початку 2000 років давали братам понад 100 млн. $ Щорічно. Бренд продовжує розвивати торгову марку дитячого одягу «Baby Guess» і марку постільних речей преміум класу і інших товарів для дому «Guess Home».

З 2007 року компанія більше акцентує свою увагу на інтересах підлітків та молоді віком від 16 до 23 років і відкриває новий напрям «G by Guess».

Розвиток парфумерного напрямку в компанії було ознаменовано створенням в 1990 році жіночого аромату «Guess Original». Ставлення до нього і сьогодні не однозначне, і, тим не менш, дебютну композицію бренду відносять до класики парфумерного мистецтва.

Вищезазначені проблеми компанії знайшли своє відображення в розвитку її ароматного напрямки. Другий парфум бренду «Guess for Women» з'явився в продажу тільки в 2006 році, через 16 років після виходу першого аромату.

З тих пір компанія щорічно пропонує шанувальникам як жіночі, так і чоловічі парфумерні композиції класу «люкс». Парфумерами бренду розроблено кілька ліній ароматної продукції: Guess, Dare, Guess bi Marciano, Seductive, Night, Girl і Guess1881.

Всі аромати популярного бренду неординарні, але самодостатні. А об'єднує їх сміливе, часом авантюрне звучання букетний композицій і хороша стійкість всіх представників династії ароматів «Guess».

icon_callback Замовити дзвінок icon_viber Viber icon_teleg Telegram icon_whatsapp WhatsApp icon_skype Написати в Skype icon_email Gmail