Guerlain
Невпинне прагнення до прекрасного об'єднує чотири покоління талановитих парфумерів сімейства Guerlain: П'єра Франсуа Паскаля, Еммі, Жака і Жан-Поля. Їх сімейний бізнес починався в підвальному приміщенні паризького готелю в 1828 році з невеликого миловарного виробництва засновника бренду «Guerlain» П'єра Франсуа Паскаля.
Дипломований хімік, родоначальник іменитого сімейства для своїх клієнтів крім мила, створював зволожуючі креми і блиск для губ, засоби по догляду за волоссям і запам'ятовуються композиції туалетної води.
Саме його перу належать знаменитий суничний крем, що надає шкірі обличчя свіжий сяючий вигляд, культова червона помада, випущена П'єром Франсуа Паскалем під назвою «Ne M'oubliez Pas», яка багато років була улюбленою помадою титулованих європейських модниць. Тільки його дивовижному смаку і величезному таланту парфумера підвладне було створення таких шедеврів, як аромати «Senteurs des Champs» і «Bouquet du Roi d'Angleterre».
За часів П'єра Франсуа Паскаля в числі клієнтів Дому «Guerlain» з'явилися представники багатьох королівських і імператорських будинків Європи.
Успішно розвивається виробництво продукції класу «преміум» в 1862 році очолив Еммі Герлен, син засновника знаменитого французького бренду. Постійно проводячи дослідження і не боячись експериментувати, Еммі на підставі своїх численних досліджень приймає ряд новаторських рішень, які назавжди змінили традиції парфумерної індустрії.
Саме Еммі першим в складанні букетів туалетної води починає використовувати поряд з природними інгредієнтами і речовини, отримані в результаті штучного синтезу. Його таланту зобов'язані ми створенням першої туалетної води по типу унісекс. З легкої руки Еммі Герлен ароматні композиції поділяються сьогодні на початкові ноти, ноти серця і базові ноти. Його аромат-сенсація «Jicky» вперше класифікується не як туалетна вода, а як духи.
Наступні два покоління сім'ї Герлен теж внесли свою лепту в розвиток і процвітання бренду.
Взяли в 1910 році управління компанією в свої руки, племінники Еммі Жак і П'єр відразу розділили між собою сфери відповідальності за сімейний бізнес. П'єр займався виключно комерцією, Жак створював нові аромати і косметичні засоби.
Свій перший аромат «Ambre» він створив в 16 років. Парфумерний талант Жака і вміння філігранно складати пропорції інгредієнтів ароматних композицій подарували світу такі шедеври, як Shalimar, Mouchoir de monsieur, Apres I'Ondee, L'Heuere Bleu, Mitsouko. Всього на рахунку у одного з найзнаменитіших французьких парфумерів ХХ століття, Жака Герлена, близько 400 ароматів класу «люкс».
Останнім з легендарного сімейства, хто володів брендом «Guerlain», був онук Жака, Жан-Поль. Він став гідним наступником свого діда і продовжувачем сімейного бізнесу. Але в 1994 році в силу ряду обставин Жан-Поль продає сімейний бренд холдингу LVMH, хоча ще до 2002 року залишається його головним парфумером.
Вся виробнича база компанії зосереджена у французьких містах Орфен і Шартре. У першому створюються неперевершені аромати бренду, а в другому - його легендарні косметичні засоби і колекції макіяжу.
Сьогодні бренд, як і 190 років тому, виробляє парфумерну продукцію, косметичні засоби по догляду за шкірою і декоративну косметику преміум-класу, спираючись на вікове майстерність його засновників і новітні досягнення б'юті-індустрії.