Тестери LUX 60 мл Givenchy
В історії бренду «Givenchy» були часи неймовірної зльоту і періоди невдач і втрат. 36 Років керівником і натхненником компанії був її засновник Юбер Живанши. Цей період, безперечно, можна назвати золотим періодом в історії марки. Але в 1988 році бренд перейшов у власність корпорації LVMH і з цього моменту почався затяжний період бездарних спроб зміни основної концепції колись процвітаючого модного будинку і, як наслідок, втрата значної частини іменитих клієнтів. Але про все по порядку.
Заручившись фінансовою підтримкою сім'ї, дизайнер-початківець в 1953 році представляє на суд глядачів і преси колекцію жіночих спадаючих спідниць і блузок з тонкої бавовняної тканини. Блузки інтригують глядачів об'ємними рукавами-ліхтариками. Колекція користується приголомшливим успіхом. І перші твори талановитого дизайнера заслужено прикрашають обкладинку журналу Life. «Повсякденний шик» - так визначили в модних колах стиль першої колекції бренду «Givenchy».
Цей же рік подарував Юберу дві зустрічі, які дуже вплинули на його подальшу долю. На шляху початківця дизайнера виявився майбутній друг і наставник, відомий іспанський дизайнер Крістобаль Баленсіага, а банальний випадок познайомив його з актрисою Одрі Хепберн. У спілкуванні з Одрі Живанши черпає своє натхнення і нові ідеї для майбутніх колекцій. Талановитий дизайнер створив костюми для багатьох фільмів, в яких знімалася актриса. Її повсякденні вбрання також були виключно творіннями Живанши. Вінцем такого багаторічного і плідного співдружності між актрисою і дизайнером стало нагородження Юбера Живанши премією «Оскар».
Аристократичність, елегантність і витончена розкіш нарядів бренду «Givenchy» не могли не привернути уваги представниць кіно і шоу-індустрії, а також жіночої половини аристократичних сімей Франції та інших країн світу. Прихильницями дизайнерського таланту Юбера Живанши свого часу стали перша леді США і принцеса Монако, які протягом багатьох років вважали за краще одягатися в наряди марки «Givenchy».
У 1957 році бренд відкриває другий напрямок своєї діяльності - парфумерне. Перший аромат, випущений маркою - «L'Interdit» Живанши присвятив своїй музі, голлівудській актрисі Одрі Хепберн. Через два роки з'являються і перші чоловічі аромати бренду «Givenchy».
У підборі інгредієнтів для багатьох ароматних композицій відчувається відчутний вплив самого засновника легендарного бренду, Юбера Живанши, вишуканий смак якого простежується в таких розкішних ароматах марки, як Organza, Ange ou Demon, Amarige, Dahlia Noir. Всього відомо понад 150 ароматів, випущених під маркою «Givenchy» за час її існування.
Чоловічий і жіночий одяг, взуття та аксесуари - така модна палітра продукції, що випускається під брендом «Givenchy» сьогодні.
Парфумерна палітра компанії - це жіночі і чоловічі аромати, косметичні засоби по догляду за шкірою і декоративна косметика.
Наукові лабораторії фірми здійснюють постійні пошуки по створенню дієвих і безпечних для людини косметичних засобів. Саме завдяки створенню власних інноваційних формул засобів, косметична продукція бренду займає провідні позиції на світовому ринку косметики.
У 1988 році Givenchy перейшов у власність корпорації LVMH, але ще сім років прославлений дизайнер залишався його арт-директором. Влітку 1995 року знаменитий модельєр представив на Паризькому тижні мод свою останню колекцію. Догляд метра ознаменував початок періоду численних невдач в історії бренду. Директора змінювали один одного з неймовірною швидкістю, а колишня слава марки згасала з кожним днем, постійні клієнти залишали модний Будинок. І тільки з приходом в компанію в 2005 році Ріккардо Тиші почалося відродження Givenchy.