Farsali
З давніх часів для комплексного догляду за шкірою застосовувалися різні рослинні масла. І це не дивно, завдяки високому вмісту природних елементів, прекрасного засвоєнню організмом ці косметичні засоби вважаються одними з найбільш корисних серед всього асортименту косметики в сучасному світі. При правильному виборі вони можуть допомогти у вирішенні більшості проблем зі шкірою, при цьому надаючи зволожуючий, омолоджуючий і захисний ефект.
У сучасних реаліях масло для догляду за обличчям стає все більш популярними серед виробників косметики. Одним з таких стала компанія Farsali. Бренд був створений в США і, як запевняють засновників, є мостом, який об'єднує декоративну і доглядають косметику.
Людини, який заснував прогресивний косметичний бренд, звуть Сал Алі (Sal Ali). До цього він займався пошуком і оптимізацією бізнесу, допомагаючи різним компаніям в просуванні бренду, стратегічного розвитку в соціальних мережах і розробкою нових продуктів.
Ідея створення власного косметичного бренду виникла спонтанно. Дружина Алі Farah Dhukai, ще за часів його роботи з різними компаніями, створила профіль у соціальній мережі Instagram і Youtube-канал, присвячений косметиці. У своїх роликах вона проводить різні косметичні експерименти, запрошує різноманітних експертів на майстер-класи, а також розповідає передплатникам цікаві новини в світі косметики, ділиться своїм баченням краси і способу життя. Алі довго спостерігав за процесом створення роликів і ставив дружині дуже багато питань по їх тематиці. Одного разу вона зізналася, що «першорядною проблемою цього світу» є те, що основа, нанесена на шкіру, швидко сохне і висушується протягом дня.
У цей момент Алі і подумав чому не можна створити щось, що могло б допомогти зволожити шкіру, в той час як нанесена основа. Це і було імпульсом для створення еліксиру рожевого золота (Rose Gold elixir).
Здавалося б, це ж просто звичайний зволожуючий крем. Та й є сумніви в тому, чи необхідний світу інший. У деяких косметичних компаній є ціла серія продуктів під назвою «зволожувачі», в тому числі і для особи. І звичайно ж, жоден професійний візажист ніколи б не працював на клієнті без підготовки, в першу чергу, шкіри. Але цей крок часто не показаний в світі Instagram. Отже, Farsali заново винайшов колесо, але при цьому зробив це колесо значно яскравіше, додавши нетрадиційну техніку застосування, що є ключем нестримного успіху бренду. Він захопив уяву передплатників Instagram, викликавши загальне захоплення і захоплення.
Найвідоміші продукти компанії - це раніше згадуваний Rose Gold elixir, а також Unicorn Essence. Еліксир рожевого золота - це суміш масел насіння шипшини і гарбуза, сафлорового масла, шкірки цитрусових і масла лимонної трави для додання приємного аромату, і частинок 24-каратного золота, плаваючих усередині флакона. Unicorn Essence - це перлова пепто-рожева сироватка, яку компанія продає в якості основи для макіяжу.
В даний час компанія Farsali - світовий бренд косметики, який пропонує своїм клієнтам по-своєму унікальні продукти. Офіси компанії представлені більш ніж в 17 країнах Європи, Австралії та 5 країнах південно-східної Азії. Однак, головне просування все також залишається в Instagram і YouTube.