Тестери PRO 58 мл жіночі Estee Lauder

Акція
Estee Lauder Beautiful Belle ТЕСТЕР PRO жіночий 58 мл
В наявності
13610-01
Є аромати, які не просто прикрашають, а розповідають цілу історію. Історію любові, ніжності та сяючо..
0
115.00 грн
-10 %
103.00 грн
Тестери PRO 58 мл жіночі Estee Lauder

Estee Lauder - бренд, що став живим втіленням американської мрії. Його засновниця, Жозефіна Естер Ментцер (Josephine Esther Mentzer), народилася 1908 році в багатодітній родині іммігрантів зі Східної Європи (мати - угорка, батько - єврей родом з містечка, який знаходиться на території сучасної Словаччини). Її дитинство проходило в Квінсі, Нью-Йорк. Свій перший крем для обличчя дівчинка приготувала в 6 років під керівництвом дядька, дерматолога за професією. Всі приготування відбувалися на домашній кухні з використанням звичайної кухонного начиння. Але надалі то, що починалося як невинне захоплення, переросло в бізнес зі світовим ім'ям і багатомільйонними прибутками.

Естер підросла і в 1930 році вийшла заміж за Джозефа Лаудера. Хобі по виготовленню кремів нікуди не поділося. Естер продавала виготовлені вдома крему і іншу косметику, пропонуючи їх жінкам в салонах краси, поки ті сиділи під фенами. У 1946 році їй вдалося переконати чоловіка купити приміщення ресторану, де була влаштована міні-фабрика по виробництву кремів і перший магазин бренду «Estee Lauder» (Estee - спотворення Esty, уменшітельно-ласкательной версії імені Esther).

Вже маючи невелику постійну клієнтуру, Есті значно її збільшила завдяки оригінальному на те брешемо маркетинговому ходу - до кожної покупки додавався невеликий подарунок. Ще вона з радістю навчала своїх клієнток правилам догляду за шкірою, з яким її в свою чергу в дитинстві познайомив дядько. Розрахунок був зроблений на «сарафанне радіо». І він спрацював. Через рік після офіційного відкриття на фабрику «Estee Lauder» почали надходити дрібнооптові замовлення від косметичних магазинів.

Ім'я Есті Лаудер асоціюється з першокласними засобами для шкіри обличчя, рук і тіла. Вона була піонером в просуванні науки про догляд за шкірою в широкі маси. На цьому тлі про інших її заслуги часом незаслужено забувають. А адже Есті здійснила революцію і в парфумерному бізнесі теж.

Аж до 50-х років минулого століття парфуми були дорогим подарунком. Жінка могла отримати заповітний флакончик в якості презенту на День Народження або на честь пам'ятної дати. Дами зберігали отримані від чоловіків парфуми і використовували в тільки в особливих випадках.

Есті захотіла знайти спосіб, щоб кожна жінка сама могла дозволити собі свій улюблений парфум. Результатом її пошуків стало масло для ванни, доповнене ароматом «Youth-Dew». З його допомогою леді могли насолоджуватися тонким ледве вловимим амбре протягом усього дня після прийняття ванни. Ця ідея стала ракетним двигуном, стрімко прискорив розвиток «Estee Lauder».

Сам аромат «Youth-Dew» був випущений в 1953 році. Він поклав початок колекції ароматів «Estee Lauder». Над ним попрацювала Жозефіна Катапано (Josephine Catapano) - одна з перших жінок парфумерів. Внесок Есті Лаудер в створення цього пряного східного букета полягав в строгому контролі якості компонентів ароматної формули.

Есті заробила собі славу людини, який не погодиться на щось, крім самого кращого. Таким було її правило в підборі інгредієнтів для кремів, такий же підхід вона застосувала при запуску парфумерної лінії свого бренду, бібліотека якої до кінця 2017 року нараховувала 108 ароматів.

За час своєї бурхливої ​​діяльності Есті Лаудер запустила ще кілька успішних брендів, в тому числі: Aramis, Clinique, Prescriptives, Lab Series і Origins. Їй вдалося перетворити приготування кремів на власній кухні в косметичну імперію. Її компанія, вартість якої зараз досягає 10 млрд. Дол США, викупила такі торгові марки, як M · A · C, Aveda, Darphin. Сьогодні корпорацією «Estee Lauder» керують сини Есті, і цим дуже вміло вдається зберігати високі стандарти засновниці.

icon_callback Замовити дзвінок icon_viber Viber icon_teleg Telegram icon_whatsapp WhatsApp icon_skype Написати в Skype icon_email Gmail