Парфуми-міні 68 мл жіночі Escada

Акція
Парфум-міні жіночий Escada Candy Love 68 мл
В наявності
17664-01
Подарунок у вигляді міні-парфуми — це чудовий спосіб зробити приємний сюрприз для дівчини. Зру..
0
88.00 грн
-23 %
68.00 грн
Акція
Парфум-міні жіночий Escada Cherry in the Air 68 мл
В наявності
17665-01
У світі парфумерії кожен аромат має свою історію, характер та неповторну енергетику. Одним із таких ..
0
88.00 грн
-23 %
68.00 грн
Акція
Парфум-міні жіночий Escada Miami Blossom 68 мл
В наявності
17660-01
Парфум-міні Miami Blossom від бренду Escada – це свіжий та чарівний аромат, представлений у 20..
0
88.00 грн
-23 %
68.00 грн
Акція
Новинка
Парфум-міні жіночий Escada Ocean Lounge 68 мл
88.00 грн
-23 %
68.00 грн
Акція
Новинка
Парфум-міні жіночий Escada Sexy Graffiti 68 мл
88.00 грн
-23 %
68.00 грн
Акція
Парфум-міні жіночий Escada Sorbetto Rosso 68 мл
В наявності
17663-01
Жінки завжди прагнуть приємного аромату та впевненості, але не завжди готові платити великі суми за ..
0
88.00 грн
-23 %
68.00 грн
Акція
Парфум-міні жіночий Escada Taj Sunset 68 мл
В наявності
17661-01
Аромат – це невидимий аксесуар, який підкреслює унікальність та допомагає створити неповторний..
0
88.00 грн
-23 %
68.00 грн
Парфуми-міні 68 мл жіночі Escada

Одного разу яскрава шведська топ-модель познайомилася з молодим, талановитим німецьким бізнесменом - так починається історія бренду Escada.

Подружжя Маргарет і Вольфганга леїв офіційно оформила стосунки в 1976 році в Мюнхені. Молоді люди вирішують з'єднати не тільки свої серця, але і свої таланти. У тому ж році подружжя Лей відкривають фірму з виробництва одягу класу люкс. Маргарет відповідає за дизайн і креативне просування, використовує свої знання і досвід в світі моди. А Вольфанг бере на себе фінансову і адміністративну сторону бізнесу.

Німецькі модельєри в той час вважали за краще працювати з темними відтінками або чорним кольором. На їх фоні молода компанія сім'ї Лей швидко звернула на себе увагу всіх модниць Німеччини за рахунок використання в своїх виробах тканин з яскравими принтами і нестандартними кольорами.

Одного разу, Маргарет з Вольфгангом вирішили зробити ставку на скачках. Кінь по імені Ескада прийшла в забігу першої і принесла подружжю виграш. Вистрілила ставка так надихнула пару, що вони вирішили перейменувати фірму на честь ірландського скакуна, як би передаючи своїй справі частина переможної аури і удачі. Так, через три роки з моменту заснування, компанія сім'ї Лей змінює назву на те, під яким ми її знаємо і любимо - Escada (Ескада).

Дует тонкого почуття стилю Маргарет і ділової хватки Вольфганга невпинно веде справи фірми вгору. Крім виробництва дорогого дизайнерського одягу виникла ідея створювати більш демократичні і доступні колекції під торговою маркою Laurel, успішно що охопив ще один значний сегмент модного ринку Німеччини. Після цього було прийнято рішення виходити на світові ринки. Для фінансової підтримки цього плану в 1986 році Вольфган вирішив розмістити акції компанії на біржі. Так бренд Escada отримав приплив інвестицій, що дозволив не тільки відкрити офіси в країнах Європи, Північної Америки, Японії, але і задуматися про новий напрямок - власної парфумерної лінії.

Escada Margaretha Ley - жіночий аромат, випущений в 1990 році і названий на честь засновниці і натхненниці марення, став парфумерним дебютом компанії. Для роботи над ним був запрошений тоді ще початківець парфумер Machel Armairac. Згодом його талант був підтверджений співпрацею c такими іменитими будинками, як Gucci, Chloe, Chopard, Chrictian Dior.

Слідом за першими кроками в світі парфумерії стартує ще й власна косметична лінія під брендом Escada Beaute.

У 1992 році Маргарет Лей не стало. Її місце модельєра і натхненника модного будинку Escada зайняв Міхаель Штольценбург. Він пропонує кардинально змінити стратегію розвитку бренду. У виробництві модного одягу він робить ставку на молодіжний стиль і не помиляється.

Що стосується парфумерного бізнесу, тут Міхаель теж використовує оригінальний підхід. Він вводить поняття «сезонний аромат». Першим експериментом такого роду став Chiffon Sorbet. Цей квітковий жіночий букет був оголошений виключно річним ароматом 1993 року, офіційно його можна було купити тільки в період з травня по серпень того року. Такий маркетинговий хід підігрів інтерес модної публіки, збільшив продажі і був узятий на озброєння в подальшому. Нові сезонні аромати під брендом Escada справно виходять щороку.

У 1994 році йде з життя і Вольфганг, що призводить до чергової зміни керівництва. До 2008 року розбіжності всередині компанії на тлі світової економічної кризи призводять до фінансових ускладнень. І вже в 2009 році фірма була оголошена банкрутом. Від зникнення з модного небосхилу ім'я Escada рятує індійський магнат Лакшмі Міттал. Його невістка Мегха стає керуючої компанії.

Сьогодні під брендом Escada випускається модний одяг, ювелірні прикраси, взуття, сумки та інші аксесуари, а також спортивний одяг. Права на випуск парфумерної продукції під цією торговою маркою належать американській мега-корпорації Coty.

icon_callback Замовити дзвінок icon_viber Viber icon_teleg Telegram icon_whatsapp WhatsApp icon_skype Написати в Skype icon_email Gmail