Perfume Newly 58 мл чоловічі Dsquared2

Дін і Ден Кейтени (Dean & Dan Caten), що з'явилися на світ 19 квітня 1964 року народження, в Торонто, є творцями і повноправними власниками дизайнерського бюро, торгової марки і модного будинку Dsquared2 в Канаді.
Кар'єра дизайнерського тандему, що придумали Dsquared2, близнюків Діна і Дена Кейтенов, почалася в 15- річному віці, коли вони відвоювали собі право ходити на уроки домоводства разом з дівчатками, щоб шити і готувати, а не робити разом з хлопчиками. Уже тоді брати-близнюки відмінно себе почували в жіночому колективі, а братська згуртованість допомогла протистояти глузуванням і осуду з боку чоловічої частини класу. Перші штани з вельвету і бальна сукня з тафти були створені саме в цей період. Так що з вибором професії брати визначилися ще в школі. У 18 років вони надійшли на шестимісячні курси при школі дизайну Парсонса (приватний коледж з мистецтва і дизайну, розташованим в районі Грінвіч-Віллідж в Нижньому Манхеттені в Нью-Йорку), яка вважається однією з найпрестижніших в світі і входить в число кращих шкіл того ж профілю в Сполучених Штатах.
Перша колекцію «The Canadian Collection» модельєри Кейтени продемонстрували на початку весни 1985 року, в Торонто, після показу отримали запрошення на співпрацю з Ports 1961 від самого засновника бренду Люка Танабе. Поєднуючи роботу в компанії зі створенням власних колекцій під логотипом «DeAN / DAN», брати працювали з Ports до 1991 року, аж до продажу Люком Танабе свого бізнесу. І молодий братський дизайнерський тандем почав свій незалежний шлях. І вже в 1994 році був підписаний перший контракт бренду Dsquared² з GILD на виробництво і продаж одягу марки. Сьогодні фірма продає чоловічий та жіночий одяг, парфумерію і косметику, і інші аксесуари в 65 магазинах, розкиданих по всьому світу.
Колекція ароматів налічує 17 композицій, створених за участю знаменитих французьких парфумерів.
Стартовий парфум бренду He Wood, передає всю красу і величність Канади.Суровость Північного Льодовитого океану, річки і озера, неосяжність лісів і душевність людей, що населяють цю красу - все різноманіття вопрлощено в ароматі. Початкові ноти занурюють в музику кришталево чистої води і фіалки. Серцеві нотки підхоплюють цей акорд і підсилюють відчуття запахами кедра і ветівера. І завершує композицію шлейф амбри, їли і мускусу. З He Wood виникає стійка ольфакторного асоціація перебування в хвойному лісі. Парфуми дуже стійкий, тримається 6-7 годин. Він об'єднує з природою і пробуджує свободу духу.
Один з останніх парфумів бренду He Wood Silver Wind продовжує напрямок, обраний фірмою в парфумерної галузі. До колишнього звучанням одеколону додаються запахи сходу. Аромат захоплює з початкових нот, занурюючи в гаму болгарської лаванди, ладану і шавлії. Сердечне звучання заворожують мускусною інтимної млосністю. Об'єднує композицію, надаючи силу і стійкість, базовий шлейф, що складається з кедра, ветівера, амбри і ванілі. Парфуми вабить, пристрасний і пікантний, здатний підкорити і надихнути одночасно.
Девіз братів Кейтенов залишається колишнім на всі часи: "Свобода бути тим і робити те, що ви вибрали самі". Вони закликають не старіти душею, не мінятися внутрішньо і берегти ту іскру, що надає очам завзятий молодий блиск.