Парфуми з феромонами 3х15 мл Chloe

Торгова марка Chloe - один з найстаріших мешканців модного Олімпу, заснована в 1952 році.
Засновниця бренду Габріель Агіон переїхала в Париж з Єгипту разом з чоловіком в 1945 році. Сім'я не відчувала сорому в фінансах, тому початок дизайнерської діяльності Габби можна назвати радше хобі, ніж ремеслом. Її перші моделі суконь з тонкої бавовни були швидко продані завдяки витонченої свіжості жіночного образу, що йде в розріз манірною моді того часу.
Коль скоро захоплення недавньої іммігрантки почало приносити їй дохід, стало питання про відкриття повноцінного ательє. Своє ім'я молодий модельєр не захотіла використовувати для брендування нового справи, оскільки вважала його більш відповідним для ворожок і шарлатанів-провісників. Тому було вирішено використовувати ім'я подруги Хлої, тим більше, що в перекладі з грецької воно означало «квітуча» і часто використовувалося по відношенню до давньогрецької богині родючості Деметрі - найкраще опис для дизайнерських ідей Габріель.
Сходження зірки Chloe значно посприяло співпрацю з молодим Карлом Лагерфельдом. Власне, і для Карла, початківця модельєра, модний будинок мадам Агіон, став зручною стартовим майданчиком для прояву свого генія.
І ось ми підійшли впритул до історії парфумерної лінії бренду. Саме завдяки Лагерфельду в 1975 році був випущений перший аромат під назвою Chloe for Women. Прагнучи підтримати стиль Габби в створенні одягу, Карл наполіг на використанні рідкісні і нетрадиційні для того часу масла.
Над складанням композиції дебютного аромату працювала Бетті Бюссе, відома нам так само співпрацею з Nina Ricci і Estée Lauder. Для початкових нот вона використовувала багатий набір з альдегідів, жимолості, кокоса, персика, апельсинового кольору, бузку, гіацинта, бергамоту та іланг-ілангу. Складний багатокомпонентний склад верхніх нот підтримується таким же непростим набором середніх: нарцис, корінь ірису, троянда, гвоздика тубероза, жасмин. Відповідними і склад завершальних нот з дубового моху, амбри, сандалу, мускусу, бензоина і білого кедра.
Перший аромат знайшов популярність, як і решта продукції Будинку Chloe, завдяки легкому квітковому настрою. Після перевидання парфум користується попитом і в наші дні.
Наступний парфум вийшов вже тільки в 1992 році під назвою Narcisse. Навіть в рік випуску його букет можна було віднести до запахів в стилі «ретро».
Сьогодні компанія просуває 7 актуальних жіночих ароматів. Не секрет, що за більш ніж 65 років існування торгова марка Chloe переживала злети і падіння. Запрошуючи до співпраці різних дизайнерів цей модний будинок слідував різноманітним стилям, не завжди відповідали початкової філософії Габріель Агіон.
Те ж можна сказати і про семи згаданих ароматах - вони дуже різні, від легких ледве вловимих весняних до насичених, всепоглинаючих букетів з довгим шлейфом. Єдине, що їх об'єднує, це впізнаваний стиль флаконів з характерними гранями.
З 2008-го року головним натхненником Модного будинок Chloe стала Ханна МакГіббон. Її стиль оцінили, як повернення до жіночої чуттєвості і простий вишуканості, а, отже, бренд повернувся до своїх витоків, закладеним його засновницею.