Парфуми 50 мл чоловічі Calvin Klein

Парфумована вода чоловіча Calvin Klein Euphoria Men 50 мл
Немає в наявності
11157-01
Тестер чоловічий Calvin Klein Euphoria Men 50 мл ..
0
94.00 грн
 Парфуми 50 мл чоловічі Calvin Klein

Кельвін Кляйн (Calvin Klein) - одне з найзнаменитіших імен в світі, а на модних подіумах і поготів. Логотип, який складається з перших букв засновника бренду «СК», легко може змагатися в впізнаваності з надкушеним яблуком Apple.

Геніальний дизайнер Кельвін Кляйн увірвався в індустрію моди зі своїми свіжими ідеями, витонченим смаком і американським напором. Дуже скоро він сам став ідолом і законодавцем модного світу.

Сходження бренду Calvin Klein почалося в 1968 році в Нью-Йорку, коли молодий модельєр в партнерстві зі своїм другом випустив першу колекцію жіночого одягу. Уже в наступному році про це стартапі заговорив авторитетний модний журнал Vouge.

Перші успіхи і швидке набуття шанувальників бренду не тільки не розслабили Кляйна, але змусили його розвивати свою компанію ще інтенсивніше. Так в 1971 році модельєр запускає відразу два нових напрямки - лінію нижньої білизни Calvin Klein Underwear і лінію спортивного одягу Calvin Klein Sport. До 1977 року під торговою маркою Кляйна випускаються ще й шарфи, хутряні вироби, сонячні окуляри, пояси, взуття та чоловічі сорочки. Попутно Кельвін стає наймолодшим володарем дизайнерської першої премії Coty American Fashion Critics і в наступні роки виграє її неодноразово.

У 1978 році дійшла черга і до парфумерної продукції, коли вийшов перший флакон Calvin Klein для жінок. Наступним став Calvin для чоловіків, випущений в 1981 році. Однак ні жіночий шипровий квітковий аромат, ні чоловічої деревно-цитрусовий не виправдали покладених на них надій і не знайшли широку популярність. Парфумерне починання виявилося фінансово провальним, але не зупинило і навіть не пригальмувало тріумфальне сходження зірки Кельвіна Кляйна.

З 1980 року всі зростаючій корпорації Calvin Klein Inc. вже стає тісно на ринку Америки, і менеджери компанії починають просування на просторах Канади, Великобританії та Ірландії, Новій Зеландії, Австралії і Японії. Супутній цьому успіх надихає Кельвіна ще повторити спробу завоювати прихильність парфумерних критиків.

Так в 1985 році виходить жіночий парфюм Obsession, а через рік - чоловічий Obsession For Men. Цього разу публіка зустріла парфумерні винаходи Кляйна більш ніж прихильно. Успіх цих двох ароматів був настільки безапеляційним, що поклав початок цілій колекції духів під назвою «Obsession». Зараз цю лінійку інакше, ніж легендарної, назвати не можна. І поповнюється вона щороку одним або декількома новими ароматами.

Не поступається в популярності і стартувала в 1988 році колекція ароматів Eternity. Її особливість в тому, що більшість запахів в ній парні - щороку випускається один жіночий і гармонує з ним один чоловічий аромат.

Третім китом парфумерного напрямку бренду Calvin Klein стала порівняно молода колекція Euforia, що отримала свій початок в 2005 році разом з випуском однойменних жіночих парфумів. Ця серія була розроблена і запущена у виробництво вже косметичним гігантом Coty, Inc., який в цьому ж році викупив права на випуск будь-парфумерної продукції під торговою маркою Calvin Klein.

Крім згаданих здобули всесвітню славу ароматних зборів під брендом Кевіна Кляйна виходили і інші не менш успішні аромати. Всього до кінця 2017 парфумерна бібліотека бренду налічувала 147 букетів.

Смаки модників можуть відрізнятися кардинально, але кожен з них зможе знайти щось для себе при настільки багатому виборі. Але є одна загальна деталь, яка об'єднує всі духи і одеколони компанії - це впізнаваний дизайн флаконів. Для кожної серії вони розробляються в лаконічному стилі витонченого мінімалізму, який так любить сам Кельвін Кляйн, і завдяки якому його колекції одягу та аксесуарів так швидко стали популярними.

icon_callback Замовити дзвінок icon_viber Viber icon_teleg Telegram icon_whatsapp WhatsApp icon_skype Написати в Skype icon_email Gmail