Парфумерія Original Quality Byredo

Міні-набір унісекс Byredo Gypsy Water 3x20 мл (Original Quality)
В наявності
17762-01
Бренд Byredo за свої роки існування завоював визнання багатьох поціновувачів парфумерного мистецтва ..
0
574.00 грн
Міні-набір унісекс Byredo Mojave Ghost 3x20 мл (Original Quality)
В наявності
17765-01
Створений у 2006 році шведським художником та креативним директором Беном Горхемом бренд Byredo швид..
0
574.00 грн
Парфумована вода унісекс Byredo Bal D`Afrique 50 мл (Original Quality)
Немає в наявності
17492-01
Byredo Bal D`Afrique - східно-деревний аромат із солодкуватим післясмаком не один сезон тішить корис..
0
759.73 грн
Парфумерія Original Quality Byredo

Вам повинно бути відомо, що існує три категорії в світі парфумів. «Мас-маркет» - найдоступніші. Їх легко знайти в супермаркетах, дрібних магазинах або на ринку. «Люксові» - найбільш розкручені і пафосні, що представляють різні будинки моди або компанії в спеціалізованих бутиках. І «нішеві», від французького слова «la niche» - ніша, осередок. Їх не рекламують, випускають ексклюзивними партіями, використовуючи при виготовленні тільки краще натуральну сировину. Флакони для них часто виконані з ручним розписом і стразами - внаслідок чого, загальна собівартість може досягати декількох тисяч доларів. Але що ви хочете - адже це своєрідна «сповідь» парфумера, що дарує світу новий аромат. «Byredo» - уособлює собою поняття «нишевой парфумерії». До слова, назва утворена шляхом злиття прийменника «by» і скороченій версії слова «redolence» (солодкий запах).

Засновник бренду - Бен Горхем. Син канадського художника та індійської актриси народився в Швеції, пожив в Торонто і Нью-Йорку, нині осівши в Лондоні. Він навчався в бізнес-школі, займався політологією, баскетболом (на професійному рівні), здобув освіту в художній школі. Але випадкова зустріч з парфумером П'єром Вульффом в 28 років стала для молодого художника переломною. У 2006 році він відкрив у Стокгольмі свій перший бутік. Оформлення, продукція і вдало вибране Беном місце допомогли швидко завоювати популярність. Ще одним правильним кроком було запрошення до співпраці Олівії Джакобетті (вона переважно займається розробкою новинок в світі ароматизованих свічок, з який фірма починала діяльність) і Жерома Епінетта, який дуже точно вловлює ідеї Бена, допомагаючи оформити їх в кінцевий результат. Так що, з функцією «дивувати покупця», причому зі знаком плюс, «Byredo» поки справляється на відмінно.

Без сумніву, «строкатий букет» з міст і країн, в яких Бену довелося пожити, і маса його захоплень знайшли своє відображення в подальшій, як виявилося, головною роботі парфумера. У ароматах від «Byredo» органічно переплітаються загадкові індійські, холодні скандинавські і ділові американські мотиви. До речі, для кожного нового твору - фірма випускає особливий флакон авторської форми. Невигадливий, але лише для того, щоб сфокусувати більше уваги на ароматі.

Горхем дуже рідко повертається до раніше використаним інгредієнтів - адже людина змінюється, а значить, йому потрібні нове відчуття. Однак є у нього улюблені нотки - деревні, створюють відчуття спокою і гармонії з природою. Хоча Бен не прихильник кольорових відтінків, вважаючи, що вони занадто традиційні на ринку парфумів, але той же «Blanche» (в основі біла троянда) або «Flowerhead», де вас зустрінуть троянда і жасмин, кажуть, що до експериментів швед готовий. Зрозуміло, не забуваючи про традиції. Хочете вдихнути трохи Індії - тоді вам потрібен «Chembur». Любіть загадковість - для вас є «Baudelaire» і «Gypsy Water». Шукаєте щось в стилі унісекс - допоможе «Rose Noir». Потрібна традиційно чоловіча лінійка - тоді ваш вибір «Pulp» або «Fantastic Man cologne».

Хоча «Byredo» не прагне до «світового панування» на ринку, а хоче залишатися елітною маркою, власники розуміють, що потрібно розширювати свій асортимент, пропонуючи також аксесуари у вигляді жіночих сумочок і сонцезахисних окулярів. Тим самим, допомагаючи доповнювати ваш образ і стиль. Наприклад, «Rosewood», «Moss» і «Mustard» (об'єднані в серії ароматів «Byredo Oliver Peoples» зі специфічним запахом ялівцю і каліфорнійського лимона) розрізняються за кольором флакона і йдуть в парі до фірмових сонцезахисних окулярів від «Byredo», що має відповідну назву.

Загалом, коли захочете побалувати себе чимось ексклюзивним, ви знаєте, на чому зупинити вибір.

icon_callback Замовити дзвінок icon_viber Viber icon_teleg Telegram icon_whatsapp WhatsApp icon_skype Написати в Skype icon_email Gmail