Тестери Premium class 60 мл чоловічі Bvlgari

Bvlgari Aqva Pour Homme ТЕСТЕР Premium Class чоловічий 60 мл
Немає в наявності
12349-01
Тестер Premium Class Bvlgari Aqva Pour Homme чоловічий, 60 мл ..
0
85.00 грн
 Тестери Premium class 60 мл чоловічі Bvlgari

Скільки коштує розкіш? Дорогоцінний кольє, шикарний автомобіль - кожен предмет можна купити за певну суму. Придбати ж компанію, що займається лімітованим випуском розкішних годинників, царствених ювелірних прикрас, надзвичайних парфумів, чудових готелів можна за 4, 3 мільярди євро. Така сума угоди міжнародного концерну LVMH і модного будинку Bvlgari. Подейкують, що цей контракт став найдорожчим в історії існування холдингу LVMH.

Світову популярність фірма Bvlgari придбала завдяки незрівнянним ювелірних прикрас, які стали відправною точкою успіху італійського бренду.

Батьком-засновником компанії є грек Сотіріос вульгаріс. У його рідному містечку параміта досі працює перший магазинчик, відкритий ювеліром в 1870-их роках. Продовжуючи традиції роду срібних справ майстрів, Сотіріос створював елегантні прикраси в грецькому стилі. Мабуть, в пошуках більшої кількості замовлень, вульгаріс перебирається на Корфу в 1877 році. Що там не склалося - невідомо, ювелір вирішив покинути батьківщину і емігрував до Італії. Кілька років сімейство мешкало в Неаполі, поки в 1881 році остаточно не влаштувалося в Римі. Італійці оцінили високу майстерність художника, який у вишуканих прикрасах уміло поєднував тепер уже і грецький, і римський стилі. Прижившись за пару років, грек-ювелір змінив ім'я, тепер воно звучало на латинський манер - Сотирио Булгарі. Справу батька продовжили сини, Костянтино і Джорджіо. Прізвище свого батька брати увічнили в логотипі, прикрашають кожен браслет або кольє - Bvlgari (латинською V допустимо замінити U). Роки роботи пліч-о-пліч з батьком допомогли Джорджіо створювати незвичайні комбінації дорогоцінних каменів і металів. Молода людина приділяв особливу увагу дизайну прикрас. Наприклад, відмінною рисою виробів Bvlgari є техніка кріплення дорогоцінного каменю - оброблені сапфіри, смарагди, опали поміщені в гнізда. З 50-их років минулого століття шкатулки прикрас осіб монарших і аристократичних прізвищ поповнюються ввійшли в моду строкатими і яскравими брошками і намистами. Нетрадиційний стиль, що включав в себе античні мотиви, манеру виконання в дусі італійського Відродження, закріпив за будинком Bvlgari репутацію виробника предметів розкоші. На піку популярності бренду компанія починає виробництво жіночих сумок, окулярів, годинників. Годинники під маркою Bvlgari відрізняються архітектурним дизайном, часто в оформленні використовуються сапфіри. До речі, сапфір - улюблений камінь сімейства, фірмовий спосіб ограновування від Bvlgari бережуть в секреті і передають у спадок.

Період 70-х років 20 століття характеризується бурхливим зростанням компанії - фірмові бутіки відкриваються в Нью-Йорку, Женеві, Монте-Карло. У 80-их до управління модним будинком приступили онуки Сотіріоса. Після реорганізаційних заходів ім'я Bvlgari в усьому світі стало асоціюватися з випуском розкішних аксесуарів.

Запуск парфумерної лінійки бренда продовжив політику постачальника елітних товарів. Дебютний парфум-унісекс Eau Parfumee au The Vert Bvlgari, випущений в 1992 році, відрізняли ноти прохолодних прянощів, аромат ніжного жасмину і чарівної троянди, акорди дорогоцінних порід дерева. Обрамленням для всієї композиції став запах зеленого жасминового чаю самбак. Чайна нота, по якій і тепер можна безпомилково вгадати фірмову продукцію Bvlgari, стала відмітною родзинкою парфумерних шедеврів марки. Духи Eau Parfumee au The Vert Bvlgari звучать вишукано і сучасно, як і ювелірні прикраси марки, вони непідвладні часу.

Перший парфум для чоловіків з'явився через 4 роки після парфумерного дебюту. Bvlgari Pour Homme - породистий, збалансований аромат, по праву займає п'єдестал одного з кращих чоловічих запахів з 1990-их. Грунтовна піраміда парфумерного ансамблю включає в себе аромати спецій, ноти деревини і моху, мускусу і квітів. Туалетна вода залишає відчуттям стриманості і самодостатності, як і годиться класиці.

Парфумерні композиції від Bvlgari те саме фірмовим сапфірам - підкреслюють статусну розкіш, призначені для багатих і знаменитих.

icon_callback Замовити дзвінок icon_viber Viber icon_teleg Telegram icon_whatsapp WhatsApp icon_skype Написати в Skype icon_email Gmail