Тестери жіночі
Людство користується парфумами з незапам'ятних часів. З тією лише різницею, що стародавні модниці були обмежені у виборі ароматних складові, парфумерні композиції складалися з десятка-другого дорогоцінних масел і трав'яних екстрактів, а сучасні покупці розпещені різноманітністю запахів - серед компонентів духів є і натуральні інгредієнти, і синтетичні замінники, і навіть унікальні ароматні ноти, спеціально придумані для духів, які не мають аналогів у живій природі.
Поклавши руку на серце, можна сказати - жінки люблять аромати більше, ніж чоловіки. По крайней мере, якщо зайти в найближчий парфумерний бутік, то при будь-яких розкладах з'ясуватися, що жіночі духів більше, ніж чоловічих. Ще один парадокс - в парфумерії 20 і 21 століть гримлять чоловічі та жіночі імена, і представниці прекрасної статі створюють чудові композиції. Але якщо бути до кінця чесними - практично всі шедеври, які зазначила історія парфумерії, створені сильною статтю.
Дизайнери і кутюр'є, уми яких займала думка, як зробити жінку більш привабливе, відзначали великий вплив ароматів. Чого варті тільки слова Коко Шанель про те, що «у жінки, яка не користується парфумами, немає майбутнього»; велика француженка, за своє життя пережила не самі бурхливий роман, стверджувала, що духи потрібно наносити на тіло там, де б Ви хотіли, щоб Вас поцілували.
В за часів Коко Шанель духи були привілеєм аристократів і багатих буржуа. Парфуми випускалися в обмеженій кількості, збір і підготовка сировини проводилася виключно вручну, флакони виготовляли з венеціанського скла, пляшки часто мали химерну форму.
З розквітом хімічної промисловості виробництво духів було поставлено на потік. Результати досліджень парфумерів привели до відкриття замінників дорогих компонентів, що вплинуло на ціноутворення. Тепер туалетна вода стала доступнішою і навіть панночка із середнім достатком могла дозволити собі крапельку розкоші в флаконі.
Збільшення компаній, що займаються виробництвом парфумерії, призвело до небувалої конкуренції на ринку. Тепер фірми боролися за увагу покупців. З середини 20 століть парфумерний бутики відомих брендів для просування власних парфумів стали пропонувати послугу знайомства з ароматом. Щоб не тиражувати фірмові флакони і упаковки, для демонстраційних образів в магазини надавали більш прості флакони. Їх відрізняли:
- Велика ємність, ніж в стандартній парфумерії. За день бутик можуть відвідати десятки, а то і сотні клієнток, витрата туалетної води у вигляді проби для кожної вийде колосальним;
- Проста упаковка. Технічна кришечка або повна відсутність ковпачка, картонна упаковка замість дивовижної коробочки - для тестерів стали використовувати найдешевші флакони, адже призначалися вони не для продажу, а для знайомства з ароматом.
- Склад духів в тестері збігається з оригінальною формулою на 90-95%. Тестер в повній мірі дає інформації про парфумерної піраміді, стійкості, послідовність розкриття і особливості носіння парфуму.
Купуючи тестер туалетної води, ви отримуєте продукцію за якістю не гірше оригінальної, але простіше оформлену. Єдиним мінусом тестерів є те, що їх непрезентабельно дарувати, зате в якості презенту для себе вони дуже гарні, особливо з огляду на нижчу вартість.