Maison Francis Kurkdjian
Обдарований парфумер, талановитий музикант і письменник, законодавець сучасної парфумерної моди і відданий друг оперного мистецтва. Ця неординарна особистість - наш сучасник, французький вірменин Франсіс Куркджіан. Народився він в травні 1969 року. З дитинства любив танці і навіть намагався вступати до школи витончених мистецтв, але зазнав невдачі.
Швидше за все це було проведення вищих сил, інакше світ втратив би в особі Франсіса чудового і самого затребуваного сьогодні композитора ароматних нот, талановитого парфумера зі світовим ім'ям Франсіса Куркджіана.
Закінчивши «International Institute of Perfume, Cosmetics and Flavors» в 1992 році він працює в компанії «Quest International» і створює культові аромати для провідних парфумерних брендів сучасності: «Male» для Жан-Поля Готьє, «Green Tea» для Елізабет Арден, чоловічий аромат «Miracle» для Ланкома, «Kenzoki» для парфумерного бренду Кензо, «Aquazur» для марки Ланкастер і багато інших.
Але бажання мати повну свободу у творчості призводить Франсіса до створення в 2001 році власного «ательє» духів, обителі естетичної насолоди маестро і його особистої території для самовдосконалення. Саме тут він починає створювати аромати за індивідуальними замовленнями.
Тонкий знавець і творець неперевершених ароматних композицій, на той час уже лауреат престижної премії в області парфумерного мистецтва «Prix Francois Coty», Куркджіан перш, ніж створити власний бренд, деякий час працює також провідним парфумером Takasago, відомої японської парфумерної компанії.
У 2009 році, маючи в своєму портфоліо більше 40 унікальних парфумерних композицій для провідних торгових марок, він відкриває в Парижі свій перший фірмовий бутик. Саме з цього моменту починається історія люксового парфумерного бренду «Maison Francis Kurkdjian», бренду має оригінальну концепцію і унікальну історію. Торгову марку селективних ароматів Франсіс Куркджіан заснував разом зі своїм партнером Марком Шайя.
Створюючи розкішні аромати, за допомогою яких можна передати будь-які емоції, молода торгова марка швидко завойовує серця своїх багатомільйонних шанувальників.
Вибравши один раз для себе шлях першовідкривача і бунтаря, визнаний лідер парфумерного мистецтва Франсіс Куркджіан першим відкрив для світу аромати з запахом чаю, ввівши моду на чайні запахи.
За дев'ятирічну історію свого існування бренд випустив 42 чудових аромату, і на початку цього року встиг вже порадувати шанувальників своїх ароматів декількома новинками.
«Aqua Celestia Forte» - Фланкер увірвався в 2017 році на парфумерний олімп універсального аромату «Aqua Celestia», а також ще два аромати унісекс: «Oud Extrait de Parfum» і «Oud Silk Mood» представлені брендом на суд своїм клієнтам.
Дизайн флаконів для своїх парфумерних шедеврів Франсіс вибирає дуже лаконічний і не помітний, правомірно помічаючи, що головна цінність знаходиться всередині ємності.
За дуже короткий, як для історії, час торгова марка відкрила розкішний флагманський бутік в центрі Парижа. Продукція бренду успішно продається більш ніж в 250 торгових точках світу, включаючи найпрестижніші торгові майданчики Америки Neiman Marcus і Bergdorf Goodman. Але головні перемоги і досягнення унікального бренду ще попереду.