Парфуми

Парфумована вода жіноча Paco Rabanne Olympea Legend 80 мл (Original Quality)
Немає у наявності
17774-01
Аромати, що випускаються під цим брендом, насичені духом свободи, який надихав їхнього автора. Майст..
949.97 грн
Парфумована вода жіноча Viktor & Rolf Flowerbomb Nectar 90 мл (Original Quality)
Немає у наявності
17770-01
Viktor & Rolf – бренд, відомі парфуми з дуже незвичайними та цікавими нотами в складі. Нап..
949.97 грн
Парфумована вода чоловіча Tom Ford Noir 100 мл (Original Quality)
Немає у наявності
17469-01
У світі парфумерії існує безліч ароматів, які дозволяють висловити свою індивідуальність і створити ..
999.99 грн
Парфумована вода жіноча Burberry For Women 100 мл (Original Quality)
Немає у наявності
17276-01
У світі парфумерії є аромати, які просто неможливо забути. Вони стають не просто частиною образу, а ..
949.97 грн
 Парфумована вода унісекс Tom Ford Tobacco Vanille 100 мл (Euro A-Plus)
Немає у наявності
16290-01
Унісекс аромат – однаково універсальний для обох статей – не рідкісна річ у парфумерному..
799.50 грн
Парфумована вода Burberry Women жіноча 100 мл (Euro A-Plus)
Немає у наявності
15588-01
..
452.41 грн
Парфум жіночий Jo Malone Silk Blossom 2019 100 мл (ORIGINAL)
Немає у наявності
15054-01
..
704.59 грн
Парфумована вода Zarkoperfume Pink Molecule 090.09 100 мл унісекс (Original Quality)
Немає у наявності
15147-01
..
676.50 грн
Жіноча парфумована вода DKNY Be Delicious Fresh Blossom 100 мл (Euro A-Plus)
Немає у наявності
15030-01
..
452.41 грн
 Парфумована вода унісекс Le Labo Another 13 100 мл (Original Quality)
Немає у наявності
12797-01
..
721.60 грн
Jo Malone Silk Blossom ORIGINAL 100мл женский
Немає у наявності
9118-01
..
518.65 грн
Парфум жіночий  Jo Malone Silk Blossom 100 мл (ORIGINAL)
Немає у наявності
7250-01
Jo Malone Silk Blossom ORIGINAL 100ml жіночий..
704.79 грн
Показано з 1 по 12 із 12 (всього сторінок: 1)

Користування духами в наш час стало звичною справою - ритуал нанесення ароматної есенції настільки ж увійшов в процедури догляду за тілом, як і звичка почистити зуби або прийняти душ. Применшувати вплив духів не можна - аромати мають величезну силу, яку іноді ми не може пояснити словами, але безперервно відчуваємо. І хоч на перший погляд, як можна винайти нові запахи, хімічна промисловість та оригінальні дослідження пропонують новинки з сезону в сезон.

Парфумерне напрямок розвивається день за днем, майстри чаклують над формулами ароматів і валять навіть світову публіку в подив - як серед такої кількості духів вибрати ті, що підійдуть особисто Вам? Гортаючи друковані видання, сторінки інтернет-бутиків і заглядаючи в парфумерні магазини, потенційний покупець знаходиться в розгубленості.

Кілька простих порад підкажуть, як правильно вибирати парфумерію:

  • Тестуючи духи «вживу», намагайтеся робити це в першій половині дня. Мозок і ніс ще не перевантажені інформацією, і здатність розрізняти і оцінювати нотки вище.
  • Чи варто говорити, що навіть легке нездужання у вигляді нежиті або головного болю може спотворити сприйняття духів. Одужуйте і повертайтеся приміряти парфуми.
  • У день «примірки» нових парфумів утримайтеся від користування туалетною водою взагалі. Нанесений будинку аромат може спотворити звучання тестованих духів.
  • Людина краще сприймає аромати при денному світлі. Так що «рознюхує» сподобався парфум світлим днем, а не проти ночі.
  • Оцінити за раз можна не більше 3 ароматів. Спочатку сподобалися парфуми потрібно набризгать на блоттер, після оцінки звучання на папері - нанести на шкіру.
  • Парфуми повинен розкритися природним чином - березневі на зап'ясті, потрібно дочекатися, поки випарується спирт. Не варто розтирати парфуми - випаровуючись поступово, туалетна вода розкриє піраміду повністю.
  • Навіть після тесту не поспішайте - схопити флакон і домчати до каси Ви завжди встигнете. Краще погуляйте по торговому центру хвилин 20 - композиція якраз «всядеться» на шкіру. Якщо дозволяє час і обставини, то покупку слід зробити на наступний день-пробувши на шкірі енну кількість годин, духи пройдуть всі стадії розкриття і Ви зрозумієте, наскільки вони гарні.
  • Гучний шлейф - не показник якості духів. Аромати можуть бути стійкими і при цьому мати середніми показником. У деяких композиція верхні і середні ноти швидко змінюються базовими, в інших - верхівка і серцевина ароматної пірамідки випаровуються поступово, змінюючись нижніми акордами.
  • Стійкість духів залежить не тільки від ціни. Пол, вік, гормональні коливання, стан здоров'я - фактори, які в будь-якому випадку впливають на розкриття ароматної композиції на ту чи іншу людину.
  • Що робити, якщо на кшталт аромат і сподобався, але викликає задуху? Можна дати йому шанс, протестувавши на зоні між лопатками або на шиї ззаду. Аромат, нюхати таким чином, дивись, і змінить гнів на милість і перестане бути алергеном для носія / носії.
  • Розрізняють парфуми монотонні і з грою нот. Перша група відрізняється стійким домінуванням певної ноти, тобто переливів чекати не варто. Друга категорія, навпаки, може являти собою багатошаровий коктейль з декількох акордів. Для кожної групи є належне час і випадок.
  • Духи довше залишаються на шкірі, коли вона зволожена. Перед тим, як зробити парочку розпилень, намочіть водою зони для нанесення туалетної води.
  • Легкі повітряні аромати краще в спеку - вони освіжають. Димні, смолисті, щільні духи хороші для холодів - затишні, зігріваючі, парфуми дарують тепло.
  • Найменше варто орієнтуватися на етикетку парфуму. Якщо Вам подобаються парфуми - яка різниця, для кого вони призначені. Те ж можна сказати і про легенди духів - якщо в рекламі актриса горнеться до флакону, як до коханого, де гарантія, що туалетна вода настільки ж Вам сподобається?
  • Існує думка, що коли людина не відчуває аромат на собі, значить, він йому підходить. Це не зовсім вірно, основний критерій - подобається чи ні. При цьому носій може відчувати яскравий аромат, або практично не вловлювати нанесений парфум.
Якщо Ви знайшли помилку, виділіть текст і натиснітьCTRL + ENTER
icon_callback Замовити дзвінок icon_viber Viber icon_teleg Telegram icon_whatsapp WhatsApp icon_skype Написати в Skype icon_email Gmail