Тестери LUX 60 мл жіночі

Акція
Guerlain Aqua Allegoria Mandarine Basilic ТЕСТЕР LUX жіночий 60 мл
В наявності
12003-01
Історія французької компанії Guerlain починається з маленького приміщення в підвалі паризького готел..
121.00 грн
-18 %
99.00 грн
Escada Moon Sparkle ТЕСТЕР LUX жіночий 60 мл
Немає у наявності
16431-01
Кожна крапля аромату Escada Moon Sparkle передає всю красу та ніжність, яка наповнена променями світ..
121.00 грн
Показано з 1 по 2 із 2 (всього сторінок: 1)
 Тестери LUX 60 мл жіночі

Всі запахи впливають на життя жінки. Особливо це почуття цінно в світі моди. На думку Коко Шанель, аромат - атрибут непомітний, але чуттєвий, що сповіщає про наближення жінки і нагадує про неї, навіть коли її немає. Крістіан Діор порівнював духи з почерком, вважаючи, що правильно обраний парфум, може розповісти куди більше. Що стосується модельєрів, то для них туалетна вода незаменімийаксессура в завершенні образу.
Людство здавна завдавали на своє тіло пахучі есенції. Всім, без винятку, хотілося пахнути. Про натирання пахощами у вигляді масел неодноразово згадується в Біблії. У середньовіччі надушитися духами могли дозволити собі дворяни і царські особи. Для виготовлення одного маленького флакончика з есенцією потрібно зібрати кілька кілограм пелюсток квіток. Далі сировина проходило численну обробку і вичавлювання вручну. Все це коштувало чималих грошей, крім цього весь процес був прихований від громадськості. Парфумери, що служили при королівських дворах, могли поплатитися життям, за розголошення таємної рецептури.
На щастя в 20 столітті з появою хіміків і хімічних елементів, ситуація змінилася кардинально. Вчені змогли замінити дорогі інгредієнти, на аналоги синтетичного походження. Завдяки цьому багато процесів були спрощені, а парфуми перестали бути ознакою розкоші і стали доступні представникам середніх класів. Будь-який бажаючий міг придбати флакончик з туалетною водою. Саме в цей період духи стали розділяти за статевими ознаками. У жіночих композиціях переважними інгредієнтами були троянда, вербена, бергамот. Але парфумерна індустрія не зупинилася в розвитку і вже в 60-х роках виробники боролися за увагу покупців. В результаті представницям прекрасної статі дали можливість спробувати аромат на собі перед покупкою. Для цих цілей були випущені мініатюрні флакони для демонстрації.

Переваги люксових тестерів
Пробники в інтернет-магазинах користуються великим попитом. Позитивні відгуки про них підтверджують цей факт. Крім цього люкс версії в нішевий виконанні - це шанс придбати якісний продукт за низькою вартістю. Як відомо селективен коштують чималих грошей. І пов'язано це з купою факторів:

  • У виробництві використовуються дорогі і рідкісні компоненти.
  • У деяких технологіях застосовується ручна праця.
  • Насиченість і стійкість композицій карколомна.

Покупці, набуваючи пробник, у багатьох випадках залишаються задоволені. Але, щоб скласти про це думку, краще самим спробувати таку продукцію.
Головна перевага селективних тестерів люкс - в вартості. Упаковка максимально спрощена, а в деяких відсутній ковпачок. Такий дизайн зменшує ціну парфумів на 30%. Не варто хвилюватися за якість вмісту. Воно на 95% збігається з оригінальною продукцією. Піраміда композицій повністю розкривається незалежно від температурних умов.

Якщо Ви знайшли помилку, виділіть текст і натиснітьCTRL + ENTER
icon_callback Замовити дзвінок icon_viber Viber icon_teleg Telegram icon_whatsapp WhatsApp icon_skype Написати в Skype icon_email Gmail