Тестери LUX 60 мл унісекс

Акція
Franck Boclet Velvet ТЕСТЕР LUX унісекс 60 мл
В наявності
10521-01
Velvet - аромат 2019 року випуску, бренду Franck Boclet, унісекс категорії. Продукт відноситься до с..
121.00 грн
-18 %
99.00 грн
Акція
MONTALE Mukhallat ТЕСТЕР LUX унісекс 60 мл
В наявності
10516-01
Mukhallat - туалетна вода 2008 року випуску бренду Motale. Аромат відноситься до сімейства східні гу..
121.00 грн
-18 %
99.00 грн
Акція
Maison Francis Kurkdjian Oud Silk Mood ТЕСТЕР LUX унісекс 60 мл
В наявності
10522-01
Oud Silk Mood - парфум 2013 року випуску бренду Maison Francis Kurkdjian. Композиція є першим аромат..
121.00 грн
-18 %
99.00 грн
Акція
Dior Patchouli Imperial ТЕСТЕР LUX унісекс 60 мл
В наявності
10384-01
Композиція Christian Dior Patchouli Imperial відкриває двері в світ елегантною атмосфери французьког..
121.00 грн
-18 %
99.00 грн
Акція
Maison Francis Kurkdjian Gentle Fluidity ТЕСТЕР LUX унісекс 60 мл
В наявності
9851-01
Не дарма Франсіс Кюркджян носить прізвисько головного і кращого «носа» сучасної парфумер..
121.00 грн
-18 %
99.00 грн
Maison Francis Kurkdjian Aqua Media Cologne Forte TESTER LUX унісекс 60 мл
Немає у наявності
17922-01
Парфум з'явився Aqua Media Cologne Forte перед світом нещодавно, а саме в 2023 році. Але незважа..
121.00 грн
Orto Parisi Megamare ТЕСТЕР LUX унісекс 60 мл
Немає у наявності
17345-01
У сучасному світі парфумерії існує безліч різноманітних ароматів, які пропонуються на ринку. Однак н..
121.00 грн
Kilian I Do not Need A Prince By My Side To Be A Princess ТЕСТЕР LUX унісекс 60 мл
Немає у наявності
12000-01
Сучасні принцеси не сидять і чекають зустрічі з принцом, а починають діяти негайно. «Чарівний&..
121.00 грн
Tom Ford Tobacco Vanille ТЕСТЕР LUX унісекс 60 мл
Немає у наявності
10551-01
"Tom Ford" - бренд, створений сучасним дизайнером, американцем Томом Фордом в 2005 році. Д..
121.00 грн
Показано з 1 по 9 із 9 (всього сторінок: 1)
 Тестери LUX 60 мл унісекс

Уявлення про парфумерії практично у всіх однакові. Наприклад, жіночі парфуми найчастіше пахнуть фруктами, солодощами і квітами, а чоловічі композиції віддають морем, тютюном і алкоголем. Насправді в цій справі немає чітких граней або строгих математичних формул по використанню. Композиції унісекс - це універсальні запахи, які припадуть до смаку обом статям. У них немає визначеності, а відчуваються тільки несподівані повороти і змішання фарб при розкритті нот. Секрет даної парфумерії полягає в тому, що при першому знайомстві з ароматом неможливо визначити, кому вони підходять більше. На покриві користувача відбувається те ж саме, тобто композиція приймає унікальне обличчя і особливо розкривається на шкірі. Єдність і гармонію можна відчути в тому випадку, якщо пара буде користуватися одним ароматом. Унісексовий композиції не здаються надто великими, не нав'язливі і унікальні. Найчастіше саме їх купують в якості аксесуару для використання на кожен день.

Особливість унісексовий ароматів
Першим, хто познайомив світ з універсальними композиціями, став месьє Герлен. У каталозі можна познайомитися і з іншою продукцією світових виробників. Серед них:

  • TizianaTerenzi.
  • Franck Boclet.
  • Jo Malone.
  • Montale.
  • Maison Francis.
  • SOSPIRO.
  • Nasomatto і багато інших.

На сайті prostoopt.com.ua кожен бажаючий зможе придбати унісексовий парфуми за привабливою ціною. Завдяки великому асортименту можна підібрати композицію, яка припаде до смаку другій половинці. Прийшов час вибирати те, що подобається, а не те, що пропагується суспільством.

Переваги тестерів в форматі унісекс
На підтвердження того, що аромати унісекс - це не чергова модна тенденція, парфумери висунули думку, що в залежності від статевої приналежності, шкіра особливо реагує на запахи. Наприклад, якщо нанести трохи одного і того ж аромату на чоловіче і жіноче зап'ясті, то ноти будуть розкриватися абсолютно по-різному. Ступінь розкриття залежить від багатьох факторів: гормони, стан здоров'я, вік, а також температура шкірного покриву. Багато компаній прийняли рішення змістити акцент в оформленні флаконів на користь вмісту, зробивши його тим самим більш доступним для покупців. Таким чином, з'явилися тестери.
Професійні парфумери не вітають яскраву рекламну кампанію до новоспеченого парфуму. На їхню думку, покупець повинен сам визначитися з тим, наскільки йому комфортно відчувати себе з тим чи іншим запахом. Посиленими стереотипами є написи на флаконах, але аромати дуже індивідуальні, щоб завішувати їх ярликами. Історія парфумерії йдуть на кілька тисячоліть назад. З давніх-давен пахощі були ознакою розкоші королів і дворян. Що стосується стародавнього Єгипту і Франції за часів середньовіччя, то нікому не приходило в голову ділити аромати за статевими ознаками. Те ж саме стосується і сучасних людей, вони прийшли до того, з чого починали і це аж ніяк не поганий вибір.

Якщо Ви знайшли помилку, виділіть текст і натиснітьCTRL + ENTER
icon_callback Замовити дзвінок icon_viber Viber icon_teleg Telegram icon_whatsapp WhatsApp icon_skype Написати в Skype icon_email Gmail