Пн - Пт з 9:00 до 18:00. Сб - Нд - вихідний.
Жіноча парфумована вода M.A.C Ruby Woo
Спосіб оплати: повна оплата та післяплата з передоплатою.
При повній оплаті замовлення
Про косметику MAC знають всі, кому не лінь. Спочатку свого існування, в 1980-их, марка прославилася яскравістю і стійкістю нанесення. Ще б пак, адже за справу взялися професіонали - фотограф Френк Тоскана і візажист Френк Анджело хотіли перетворити моделей в богинь, але як це зробити, якщо під світлом софітів фарби течуть або перетворюють обличчя жінок в маски. Давно відомо - хочеш зробити щось добре, зроби це сам. Ось друзі і взялися за справу, створивши першу партію косметики у себе на кухні. Далі бездоганну якість продукції та спілкування в голлівудських колах зробили свою справу - марка стала популярною.
Після продажу бренду концерну Estée Lauder концепція лейблу змінилася. Величезна кількість відтінків помад, тіней, рум'ян і бронзеров як і раніше були затребувані покупательницами. Крім того, у MAC cosmetics з'явилася відмінна звичка - коллобораціі з відомими модельєрами, візажистами та б'юті-блогерами. Випуски лімітованих колекції, створених спільно з відомими особистостями зі світу моди і краси тільки підігрівав споживчий попит. «Королева веселки», як прозвали декоративну косметику MAC за достаток яскравих відтінків, відступила і від початкових канонів упаковки. Так, і тепер велика частина косметики продається в строгих чорних упаковках, проте в різноманітних лінійках зустрічається і незвичайна, дуже ефектна упаковка.
Заволодівши увагою бьютіголіков і блогерів, MAC cosmetics націлилася і на парфманьяков. У 2005 році вийшов дебютний жіночий аромат, та й наступні парфуми були призначені для жіночої половини. У 2016 році компанія випустила оригінальну колекції з 6 композицій, під назвою Shadescents.
Парфумерна колекція Shadescents
Джерелом натхнення для двох провідних парфумерів - Жерома Епінетта і П'єра Вульфа послужила багата кольорова палітра помад. Так-так, знамениті 6 відтінків з серії MAC Candy Yum-Yum-: Creme D'Nude, Velvet Teddy, Lady Danger, Ruby Woo, Candy Yum-yum, My Heroine, стали відправною точкою для парфумерних композицій. Представник компанії Джеймс Гейджер висловився так: «Ми хотіли створити щось нове. Створювати духи - це зовсім не схоже на створення косметики ». Крім того, маркетологі- візажисти прагнули створити єдину концепцію: губна помада певного тону + парфум в тій же кольоровій гамі. Об'єднуючим фактором служить конкретна парфумерна нота, яка знаходить відображення і в ароматі парфумів, і у відтінку помади. Кінцевою метою є закінчений жіночий образ.
У колекції помад представлено два червоних кольору, і аромату випустили також два. Ruby Woo - матовий класичний червоний колір, йому в напарники був потрібний парфум, від якого б йшли магнетичні хвилі красивою, самовпевненою жінки. Епіннет і Вульф запропонували одягнути жінку викликає краси в MAC Ruby Woo:
Нотка холодній сирій шкіри розчиняється в димно-солодкуватому шафрані, іскристому рожевому перці. До пустощів спецій домішується ледь відчутний аромат стиглої вишні;
Невелика масляні болгарської троянди розчиняється в рідких нотах фіалки, розтікаючись на замшеві-ірисовому тлі;
Закругляють аромат квіткові акорди, які прослизають в теплоту сандалу і махагони.
Димно-пряна композиція красиво обігрує яскравий колір - червоний шкіра, червоне дерево і червона вишня співають оду жіночності, пристрасної, вогненної, привабливою, як полум'я багаття. Туалетна вода MAC Ruby Woo краще розкривається в нежарке пору року.
Духи MAC Ruby Woo - для прихильниць глибоких червоних тонів.