Memo

Memo

Вдихнувши новий аромат, ви як-би відправляєтеся в круїз, відвідуєте і пізнаєте абсолютно нові незнайомі місця. Відкриваєте для себе безмежні простори і дивовижні пейзажі інших країн, розчиняючись повністю в композиції парфуму. Не дивно, адже це відмінна риса духів бренду Memo.

У 2007 р в Парижі була заснована компанія Memo, а за два роки до її створення відбулася зустріч двох закоханих сердець Клари і Джона Маллой, її засновників. Вони обидва присвятили своє життя мандрівкам і пригод, де і знайшли один одного. Результатом цього стала поява бренду Memo, скорочене від слова memories (спогади).

Джон Маллой - простий хлопець з Ірландії, який пропрацював все своє дитинство і юність на сімейній фермі своїх батьків. Пасучи коней на безмежних зелених ірландських полях, його не покидало прагнення вирушити в одіссею. Бажання побачити безмежний світ з його культурами та звичаями, змусило Джона покинути рідну домівку і почати все з чистого аркуша.

Клара Маллой - справжня гаряча іспанка, яка вміє сприймати навколишню дійсність і її деталі, як вони є. Вона не тільки захоплюється найбільшими пам'ятками, але також тими дрібницями, що пов'язані з ними. Наприклад: сонячними відблисками, що грають на піках Швейцарських Альп або тінню падає від Біг Бена. Вражає той факт, що у Клари немає парфумерного освіти. До свого захоплення ароматами, вона була видавцем книг. Непереборна жага до подорожей стала сенсом існування і невіддільною частиною її самої, тільки в них Клара бачила значимість буття.

Сьогодні бренд Memo зайняв міцне місце серед виробників нишевой парфумерії. Його творіння неповторні й унікальні, вони розробляються кращими парфюмерами і дизайнерами. При виробництві, в першу чергу, враховуються потреби звичайного покупця. Вишуканість ароматів вражає своєю незвичайністю, хоча компоненти, на зразок, класичні - в цьому і є віртуозність майстрів. Пропорції і формули духів зберігаються в найсуворішій таємниці, напевно тому вони зберігають свою ексклюзивність і радують ефектністю. Парфуми марки дуже популярні серед зірок кіно та естради, їй віддають перевагу багато відомих політиків і бізнесменів.

Парфумована вода Memo Russian Leather - аромат в якому різнобічні акордні звучання зливаються в єдину гармонію. З перших нот панівне становище займають пряний базилік, шавлія, розмарин і сосна. Поступово деревна пряність аромату набуває забарвлення запаху шкіри, м'яти, лаванди і коріандру, посилених хвоєю. Ніжний шлейф суміші бобів тонка, пачулі, мускатного горіха і кипариса вкриває і завершує композицію. Парфуми таїть в собі всю глибину і чудо нічного неба, з яскравістю і красою його сузір'їв. Стійкість аромату вражає, після нанесення на шкіру буде супроводжувати чоловіків і жінок протягом дня.

Парфумована вода Memo Marfa унісекс - елітний аромат, що розповідає про принади дуже маленького техаського містечка, який залучає своєю незвичайною архітектурою туристів і художників. Розповідь починається з гіркоти квітів апельсина сплетених з ароматом соковитого мандарина. У другій частині твору на перший план виходять притягальна тубероза, ласкава агава і солодкий іланг-іланг, звучать м'яко і соблазняюще. В епілозі білий кедр і мускус, в обнімку з ваніллю і сандалом завершують сказання. Парфуми розбудить творчий початок у представників обох статей, що володіють харизмою.

Парфуми бренду Memo символізують країну або місто на карті, а аромат - це мандрівка в точку знаходиться в ваших мріях і уяві. Висока якість і індивідуальність кожного аромату є головною цінністю марки.

У цій категорії немає товарів

Якщо Ви знайшли помилку, виділіть текст і натиснітьCTRL + ENTER
icon_callback Замовити дзвінок icon_viber Viber icon_teleg Telegram icon_whatsapp WhatsApp icon_skype Написати в Skype icon_email Gmail