Diptyque

Парфумована вода жіноча Diptyque Do Son 75 мл
Немає в наявності
9258-01
Жіноча парфумована вода Diptyque Do Son 75 мл ..
766.70 грн
Парфумована вода унісекс Diptyque Tam Dao 75 мл (Original Quality)
Немає в наявності
9272-01
Парфумована вода Diptyque Tam Dao унісекс, 75 мл ..
766.70 грн
Показано з 1 по 2 із 2 (всього сторінок: 1)
Diptyque

Селективну парфумерію, як правило, створюють професіонали, які вже мають досвід ароматної сфері і їм хочеться створити щось особливе. Але у випадку з маркою Diptyque ситуація була іншою.

Три творчі натури - художник, дизайнер і театральний службовець - часто подорожували разом і любили бродити по місцевих базарах в пошуках незвичайних речей для декору приміщень. Сподобалися статуетки і диванні подушечки Десмон Нокс-Літ, Крістіан Гатрі і Ів Куслан набували і везли додому. Оскільки сувенірів набралося більше, ніж було потрібно для декорування власного житла, то друзі вирішили - не пропадати ж добру. І відкрили невеликий магазинчик на бульварі Сен-Жермен. За короткий час у компаньйонів з'явилися постійні замовники - за очі серед парижан художників називали «торговцями всім», тому що в бутіку дійсно можна було прикупити всякої всячини. Особливо виділялася колекція тканин, виготовлених вручну. У 1970-их роках основними товарами магазину стали ексклюзивні тканини, предмети декору і шпалери. Художники розробили кілька колекція для бренду Liberty and Sanderson.

Кожен з трійці в тій чи іншій мірі займався дизайном інтер'єрів, і їм прийшла в голову думка почати виробляти ароматичні свічки. Такому товару же потрібно ім'я - ним став грецький термін, що позначає скульптуру з двох частин або частини живописного полотна. Свічки досить швидко стали найбільш продаваним товаром. Для виготовлення використовували кращий віск і натуральні екстракти трав і квітів, що давало гарний аромат, надовго заповнює приміщення. Недарма практично у всіх голлівудських фільмах, де є сцени в спальнях, фігурують ароматичні факели марки. Кількість варіацій росло, і на сьогоднішній день покупцям пропонують вибрати з більш ніж 50 найменувань.

Далі події розгорталися як на замовлення - у компанії вже був досвід створення ароматичних композицій, і в цьому відношенні їм підвернувся документ, датований 16 століттям, в якому містився рецепт туалетної води. Як було пройти повз друзям, які вже не могли уявити себе без випуску ароматів?

Так в 1968 році з'явився перший парфум марки. Відновлений за старовинним документом, аромат був особливим - в ньому відчувалася порода і претензія на досконалість. Розглядаючи піраміду L'Eau (з назвою творці не мудрували, залишивши духам простоту - «вода» звучить красиво і вишукано), можна зрозуміти, наскільки парфумерія нашого часу стала іншою. У туалетній воді Diptyque L'Eau сплелися гірчинка герані, строгість гвоздики, м'якість сандалу, вишуканість троянди і пряна теплота коричної палички. Духи були призначені для представників обох статей, їх оцінили і ті, і інші.

Ідеологом нового напряму виступив Десмон Нокс-Літ. Він продумав композиції від і до-парфумерний букет і оформлення були його ідеєю (якщо про перше можна сказати, що він все ж скористався підказкою з старовинного документа, то друге - повністю його заслуга). Натхненні власними подорожами і цікавими розповідями друзів, він запропонував зробити флакончики простий овальної форми. Щоб дизайн не затьмарював вміст, пляшечки робили з простого прозорого скла. На флакони клеїли наклейки в чорно-білій гамі - малюнки створювалися на основі побаченого в поїздках. Різниці між ароматами для жінок, чоловіків і унісексовий композиціями немає - духи розлиті в однакові пляшечки.

До створення ароматних композицій Diptyque залучалися такі майстри, як Олівія Джакобетті, Олів'є Пешо, Серж Калугіна і інші знамениті «носи».

Якщо Ви знайшли помилку, виділіть текст і натиснітьCTRL + ENTER
icon_callback Замовити дзвінок icon_viber Viber icon_teleg Telegram icon_whatsapp WhatsApp icon_skype Написати в Skype icon_email Gmail