Нішева парфумерія

Нішева парфумерія

Запахи оточують нас всюди. Вони впливають на нашу свідомість, самопочуття і настрій, залишаючи після себе своєрідну пам'ять. Парфуми давно стали предметом розкоші. Вони підкреслюють статус, а вишуканий аромат, навколишній володаря, створює додатковий інтерес до його особи з боку оточуючих. Ось чому вибір саме якісних і «дорогих» парфумів настільки важливий. Зробити правильний вибір парфуму, який буде підходити вашому характеру і темпераменту, підкреслювати образ і привабливість, - неймовірне везіння.

На сьогоднішній день багато відомих модних будинків, а також знамениті парфумери намагаються заявити про себе випускаючи для чоловіків і жінок унікальні парфумерні композиції. Такі аромати було вирішено виділити в окремий клас - нішевий парфумерії. Напевно дане словосполучення вам десь зустрічалося. Ці аромати не настільки популярні на території колишніх радянських республік, однак вони все частіше на слуху. Що ж собою являє нишевая парфумерія?

Весь світовий асортимент парфумерії можна розділити на три категорії:

- массмаркет - аромати, головною перевагою яких є доступність для масового споживача. Парфуми в даній категорії не відрізняється складністю в виробництві, підбором якісного і дорогого сировини, тонкістю нот. Дані духи легко знайти в супермаркетах, ринках і т.д.

- ринок люксових ароматів. Продукція даної категорії спрямована на підтримку і розвиток основних тенденції і віянь моди. Таким чином вона завойовує увагу і інтерес безлічі покупців. Основні переваги таких духів - універсалізм і загальна любов. Парфуми сегмента «люкс» завжди супроводжується гучними рекламними кампаніями і шоу за участю зірок Голлівуду, модельного бізнесу, спорту.

- нішева парфумерія. Цю категорію можна охарактеризувати як майстерне створення ароматів. Тут важливі будь-які дрібниці від підбору якісної сировини до оформлення флакона. При створенні подібних ароматів парфумери покладаються на власне чуття і фантазію. Їх кількість не обмежена у виборі сировини або ціни майбутніх духів. Здебільшого такі парфуми не рекламують, що виключає їх впізнаваність серед масової аудиторії. Основна цінність і перевага таких парфумерних композицій в ексклюзивності, індивідуальності і натуральності.

Основні відмінності нишевой парфумерії від інших категорій полягає в наступному:

- натуральна сировина. Провідні парфумери завжди намагаються використовувати лише натуральні компоненти найвищої якості, тому важливу роль при виборі відіграють місце зростання сировини і рік врожаю.

- незвичайні і унікальні аромати. Уявляєте який приголомшливий результат може дати невгамовна фантазія досвідченого парфумера і використання ним якісної сировини? Результат може викликати цілу палітру позитивних емоцій. Одне можна сказати точно - ці аромати не залишать вас байдужими.

- упаковка і флакон. Як правило духи наповнюються в строгий, класичний флакон. Однак, деякі марки нишевой парфумерії дозволяють собі вольності і тут, випускаючи цілі твори мистецтва. Такі флакони вручну розписані, прикрашені коштовностями, золотом, цінними породами дерева, шкіри і т.д.

Якщо Ви знайшли помилку, виділіть текст і натиснітьCTRL + ENTER
icon_callback Замовити дзвінок icon_viber Viber icon_teleg Telegram icon_whatsapp WhatsApp icon_skype Написати в Skype icon_email Gmail