Пн - Пт з 9:00 до 18:00. Сб - Нд - вихідний.
Парфумована вода чоловіча Moschino Toy Boy 100 мл (Euro)
Спосіб оплати: повна оплата та післяплата з передоплатою.
При повній оплаті замовлення
Датою створення італійської марки Moschino прийнято вважати 1983 рік. Саме в цей час підприємливий дизайнер Франко Москіно зареєстрував іменну торгову марку. Крім одягу, компанія виготовляла аксесуари, тканини, прикраси та інші товари, необхідні для життя сучасних модних людей.
Головним принципом і філософією компанії залишається відданість своїм традиціям. У виробництві виробів та одягу, дизайнери торгової марки дотримуються принципу оригінальності і неповторності. Кожна річ від Moschino - справжня яскрава зірочка в гардеробі. Стильні та сучасні предмети здатні створити настрій, зарядити енергією на весь день. Парфумерна лінійка бренду не менш яскрава, ніж сам одяг. Кожен парфум відкриває перед своїм власником приголомшливий і дивовижний світ яскравих фарб, веселощів і торжества. Цього так не вистачає буденної дійсності!
Чоловіча парфумована вода Moschino Toy Boy
Чоловіки люблять веселощі і яскраві емоції не менше дівчат. Сильна половина людства воліє виглядати ставний і солідно, але, при цьому, залишатися розкутим, повним енергії, сил і завзяття. Своєрідний синтез лаконічною привабливості з навмисною сексуальністю розкриваються в безапеляційному ароматі Moschino Toy Boy. Парфумована вода створена для стрімких натур, які хочуть випробувати на собі смак життя, пізнати всі розваги в ній.
Перше, що привертає увагу в парфюмированной воді - оригінальний флакон. Пляшка виконана в формі ведмедя. Тварина - незмінний символ бренду Москіно. Плюшева іграшка як ніби нагадує, що не обов'язково бути химерним дорослим, щоб залишатися привабливим. Легка грайливість і веселість тільки привертають до себе увагу оточуючих.
Необхідно відзначити, що дана парфюмированная вода є дебютом італійського бренду саме в області чоловічої парфумерії. На першопрохідника поклали складне завдання: стати еталонним продуктом, який приверне додаткову аудиторію до бренду. Через деякий час, стає зрозуміло, що аромату це вдалося.
Прем'єра парфуму відбулася в 2019 році. Запах зайняв миддл-апп нішу. Це означає, що універсальний запах підходить практично для будь-якої події, його можна використовувати без прив'язки до дати або якогось значимого події. Аромат залишається завжди актуальним в чоловічому житті.
Початкова нота розкривається бергамотом, солодкої грушею, мускатним горіхом і рожевим перцем.
Нота серця грає пряної гвоздикою, липовим цвітом, свіжої магнолією, сандалом і кедром. Оцінять запах ті чоловіки, які люблять оригінальні багатогранні запахи з яскравим присмаком.
Базу складають сандал, кашмеран, амбра і таїтянська ветивер.
Тип аромату - східний, пряний. Запаморочливі нотки сходу завжди викликають захват і захоплення оточуючих. Композиція багата на складові. Натуральні і синтетичні інгредієнти переплітаються між собою, створюють оригінальне і стійке звучання.