SOSPIRO
Багато хто вважає, що Sospiro Perfumes це підрозділ бренду Xerjoff. Таку думку тиражується багатьма авторами в інтернет мережі. Однак це не так. Арт-директор компанії Серджіо Море пояснює, що аромати Sospiro не є власністю бренду Xerjoff. Це самостійна торгова марка, створена ним, як і бренд Xerjoff, в співдружності з Домініком Сальво. Якщо і є у них щось спільне, то таких об'єднуючих моментів дуже мало. І головним елементом, який об'єднує ці марки, є єдина команда фахівців, які працюють над створенням ароматів для двох брендів. Другий об'єднуючий елемент - це філософія, яку вони сповідують. Обидві марки намагаються зробити все можливе, щоб продукт, який вони пропонують, був досконалий.
Головним напрямком діяльності Sospiro Perfumes є створення високоякісних селективних ароматів. Всі права на створені парфумерні композиції належать цьому ж бренду.
Символом парфумерії Sospiro стала метелик. Хоча вона і не єдиний символ цієї лінії ароматів, але зате самий ніжний і романтичний. Бархатистість її крил лягла в основу особливого напилення на флаконах першого розділу ароматів. Чому глави, а не колекції, запитаєте ви.
Відповідь на це питання полягає в тому, що головною темою розвивається парфумерією Sospiro стала класична музика і оперне мистецтво. Втілюючи цю ідею в життя, засновники торгової марки використовують театральну термінологію. Назви створених ними ароматів також відповідають певним театральним термінам.
Sospiro Perfumes випустив дві колекції або глави парфумерних композицій і кілька особливих лімітованих видань. Всі ці лінії ароматів відрізняються один від одного і живуть кожна своїм життям.
Дебютна колекція ароматів складається з жіночих, чоловічих і універсальних ароматів зі складними багатогранними, глибокими букетами, що складаються з різноманітних нот і акордів. Щоб зрозуміти все різноманіття звучання композицій цієї колекції споживачеві знадобляться деякі знання і навички. А це дещо звужує коло потенційних клієнтів.
Щоб це коло максимально розширити, бренд випустив другу колекцію ароматів, яка складається з досить прямолінійних парфумерних композицій, більш простих для сприйняття широкою аудиторією шанувальників бренду.
Але спрощення букетів ароматів другий колекції ніяк не позначилося на високій якості створених композицій. Їх авторам вдалося досягти такого ж прекрасного і яскравого звучання, як і у ароматів першої колекції.
Оксамитове покриття флаконів присутній тільки в першому розділі ароматів. Флакони другий колекції виділяються своїм глянцем.
Експериментують засновники бренду і з кольором флаконів. Лімітовані видання виходять у флаконах червоного кольору, новинки - в чорних флаконах. Незмінними залишаються форма флакона і позолочена кришечка у вигляді корони.
Розкішні, багаті аромати Sospiro незвичайні за своєю концепцією і за своїм оформленням. Але тим, хто зрозуміє їх неординарну загадкову красу, парфумерні композиції Sospiro подарують справжню насолоду і блаженство.