Serge Lutens

Акція
Парфумована вода унісекс Serge Lutens L`orpheline 2 50 мл (Original Quality)
В наявності
12840-01
L'orpheline - східний запах, вперше випущений в 2014 р популярним брендом Serge Lutens. Над його..
0
738.00 грн
-10 %
664.20 грн
Акція
Парфумована вода унісекс Serge Lutens L`orpheline 50 мл (Original Quality)
В наявності
12794-01
Парфумована вода Serge Lutens L'orpheline унісекс, 50 мл (Original Quality) ..
0
738.00 грн
-10 %
664.20 грн
Парфумована вода унісекс Serge Lutens La Fille de Berlin 2 50 мл (Original Quality)
738.00 грн
Парфумована вода унісекс Serge Lutens La Fille de Berlin 50 мл (Original Quality)
Немає в наявності
12508-01
La Fille de Berlin - це парфумерна вода, яка була випущена під брендом Serge Lutens в 2013 році. Аро..
0
738.00 грн
Тестер жіночий Serge Lutens Nuit de Cellophane 50 мл
Немає в наявності
7772-01
Serge Lutens Nuit de Cellophane 50 мл TESTER жіночий..
0
430.50 грн
Тестер унісекс Serge Lutens Cedre 50 мл
Немає в наявності
7722-01
Serge Lutens Cedre 50 мл TESTER унісекс..
0
430.50 грн
Тестер унісекс Serge Lutens Serge Noire 50 мл
Немає в наявності
7723-01
Serge Lutens Serge Noire 50 мл TESTER унісекс..
0
430.50 грн
Serge Lutens

Сьогодні більшість згадок про Сержа Лютансе, які ви зможете знайти, будуть говорити про нього, як про талановитого парфумерія. Але на шляху до визнання його парфумерних справ майстром, творча натура маестро встигла проявитися і в амплуа фотографа, стиліста, візажиста, дизайнера і, навіть, режисера.

Серж народився в Лілі, Франція, в 1942 році. Дитину відразу віддали в прийомну сім'ю, так як він народився поза шлюбом. Через кілька років його батьки все-таки одружилися і повернули сина. У 1956 році батько вирішив, що хлопчикові пора приносити гроші в сім'ю. Так 14-річний Серж кинув школу і став помічником перукаря. Працюючи в салоні краси, допитливий юнак став відзначати ті риси жіночої зовнішності, які хотів виділити і підкреслити. У цей період юний Серж Лютанс захопився фотографією, тренувався, створюючи портрети своїх подруг.

Ще через чотири роки, коли молодій людині виповнилося 18 років, його призвали в армію. Війна в Алжирі була в самому розпалі. Серж визнається, що спробував тоді ухилитися від призову, симулюючи дистрофію, а незабаром дійсно потрапив в клініку, де кілька місяців лікувався від депресії.

У 1962 році відбувся солдат вирішив почати нове життя і переїхати для цього в Париж. Там він, озброївшись багажем своїх фоторобіт попередніх років, почав штурмувати редакцію журналу Vogue, який вважав своєрідним храмом краси. Під час своєї першої роботи на модний журнал Серж Лютанс застосовував не тільки свій талант фотографа, але і сам розробляв дизайн зачісок і макіяж для моделей. Його роботи, опубліковані в Vogue, зробили молодого художника відомим. Протягом 60-х йому довелося попрацювати і з такими іменитими «глянцю», як Elle, Harper's Bazaar, Jardin des Modes, а також розробити візуальний контент для просування нової косметичної лінії Будинку Діор. Останній приніс Лютансу славу революціонера в макіяжі.

Далі прийшли бурхливі 70-ті. В цей час Серж багато подорожує. Найяскравіші враження йому подарували Марокко і Японія. На їх основі, використовуючи знятий під час подорожей відеоряд, він монтує два короткометражні фільми, які були представлені на Каннському фестивалі.

Але не тільки фільми стали результатом поїздок. У Марокко Лютанс придбав будинок, який ремонтував і приводив у відповідність своєму тонкому смаку протягом 30 років. Японія нагадала про себе через кілька років, коли в 1980 році маловідома на той момент компанія Shiseido запросила Лютанса на посаду арт-директора. Саме створений ним візуальний стиль компанії вивів її на міжнародний рівень. У свою чергу Shiseido розширила горизонти і для Сержа Лютанса, запропонувавши йому взяти участь у створенні нового аромату. Ним став Nombre Noir, випущений в 1982 році.

Парфюмерно справу все більше надихало і захоплювало увагу Сержа. Він продовжував створювати аромати для Shiseido, поки 2000 року не відкрив власну компанію Parfums-Beauté Serge Lutens. Аромати цього бренду легко дізнатися по лаконічним прямокутним флаконах з кришечкою у вигляді сфери (за рідкісним винятком). Лімітовані видання випускаються в більш витончених барильця все з тієї ж сферичної формою стоппера. У 2015 році бренд Serge Lutens був проданий Shiseido. Метр залишився його арт-директором.

Щоб зрозуміти підхід засновника бренду до створення духів, варто розповісти про його першому парфумерному магазині. Les Salons du Palais Royal відкрився в 1992 році в Пале-Роялі в Парижі. Це місце не здається найкращим для популярного магазину: під'їзд до нього утруднений, немає можливості припаркуватися і прохідність там невисока. Швидше це містечко в центрі галасливого міста, що зберіг свій історичний шарм і величний спокій. Такі умови повністю відповідали ідеї Лютанса створити місце для обраних, скарбницю ароматів для справжніх цінителів, а не для випадкових перехожих.

У всіх проявах своєї творчості Серж Лютанс залишався вірним своїм переконанням: мода - ніщо, стиль - все. Уміння відійти від модної галасу і підкреслити красу жінки, гармонію фарб, поєднання ароматів, тим самим створюючи нову моду - ось що принесло успіх бренду Serge Lutens.

icon_callback Замовити дзвінок icon_viber Viber icon_teleg Telegram icon_whatsapp WhatsApp icon_skype Написати в Skype icon_email Gmail