Тестери LUX 60 мл унісекс

 Тестери LUX 60 мл унісекс

Уявлення про парфумерії практично у всіх однакові. Наприклад, жіночі парфуми найчастіше пахнуть фруктами, солодощами і квітами, а чоловічі композиції віддають морем, тютюном і алкоголем. Насправді в цій справі немає чітких граней або строгих математичних формул по використанню. Композиції унісекс - це універсальні запахи, які припадуть до смаку обом статям. У них немає визначеності, а відчуваються тільки несподівані повороти і змішання фарб при розкритті нот. Секрет даної парфумерії полягає в тому, що при першому знайомстві з ароматом неможливо визначити, кому вони підходять більше. На покриві користувача відбувається те ж саме, тобто композиція приймає унікальне обличчя і особливо розкривається на шкірі. Єдність і гармонію можна відчути в тому випадку, якщо пара буде користуватися одним ароматом. Унісексовий композиції не здаються надто великими, не нав'язливі і унікальні. Найчастіше саме їх купують в якості аксесуару для використання на кожен день.

Особливість унісексовий ароматів
Першим, хто познайомив світ з універсальними композиціями, став месьє Герлен. У каталозі можна познайомитися і з іншою продукцією світових виробників. Серед них:

  • TizianaTerenzi.
  • Franck Boclet.
  • Jo Malone.
  • Montale.
  • Maison Francis.
  • SOSPIRO.
  • Nasomatto і багато інших.

На сайті prostoopt.com.ua кожен бажаючий зможе придбати унісексовий парфуми за привабливою ціною. Завдяки великому асортименту можна підібрати композицію, яка припаде до смаку другій половинці. Прийшов час вибирати те, що подобається, а не те, що пропагується суспільством.

Переваги тестерів в форматі унісекс
На підтвердження того, що аромати унісекс - це не чергова модна тенденція, парфумери висунули думку, що в залежності від статевої приналежності, шкіра особливо реагує на запахи. Наприклад, якщо нанести трохи одного і того ж аромату на чоловіче і жіноче зап'ясті, то ноти будуть розкриватися абсолютно по-різному. Ступінь розкриття залежить від багатьох факторів: гормони, стан здоров'я, вік, а також температура шкірного покриву. Багато компаній прийняли рішення змістити акцент в оформленні флаконів на користь вмісту, зробивши його тим самим більш доступним для покупців. Таким чином, з'явилися тестери.
Професійні парфумери не вітають яскраву рекламну кампанію до новоспеченого парфуму. На їхню думку, покупець повинен сам визначитися з тим, наскільки йому комфортно відчувати себе з тим чи іншим запахом. Посиленими стереотипами є написи на флаконах, але аромати дуже індивідуальні, щоб завішувати їх ярликами. Історія парфумерії йдуть на кілька тисячоліть назад. З давніх-давен пахощі були ознакою розкоші королів і дворян. Що стосується стародавнього Єгипту і Франції за часів середньовіччя, то нікому не приходило в голову ділити аромати за статевими ознаками. Те ж саме стосується і сучасних людей, вони прийшли до того, з чого починали і це аж ніяк не поганий вибір.

У цій категорії немає товарів

Якщо Ви знайшли помилку, виділіть текст і натиснітьCTRL + ENTER
icon_callback Замовити дзвінок icon_viber Viber icon_teleg Telegram icon_whatsapp WhatsApp icon_skype Написати в Skype icon_email Gmail