Nasomatto
Бути передбачуваним - нудно, такий, мабуть неофіційний девіз Алессандро Гальтієрі. У 18-річному віці він познайомився з Артуретто Ланді, що вже відбулися парфумером. Захоплений світом ароматів, Алессандро почав навчання в Німеччині, на курсах, присвячених середньовічної парфумерії. Після закінчення навчання Алессандро співпрацював з декількома європейськими марками - створював парфуми для модних будинків Diesel, Valentino, Fendi, Versace. Композиції, створені молодим парфумерів, були неоднозначні - з одного боку, вони іскрилися епатажністю, в них присутній виклик, прагнення зруйнувати загальноприйняті рамки, і такі парфуми привертали увагу покупців. З іншого боку, керівництво було не в захваті, що Гальтієрі потрібно було завжди тримати в узді, інакше він забував позначені в брифі суми і хотів ввести до складу піраміди компоненти, що перевищують допустиму вартість.
Роки роботи «на дядю» безумовно не пройшли даром. Алессандро зміг зробити собі ім'я і сколотити капітал, щоб створити власну марку парфумерії. Ось тут-то шанувальника Сальвадора Далі стримати було нікому, та й навіщо - друг і однодумець, Арутуретто Ланді, підтримував починання Гальтієрі. Новий бренд селективної парфумерії назвою натякав - «я з'явився розбурхати пересичену публіку». Так в 2007 році з'явився модний будинок Nasomatto.
Втомившись від метушні європейських столиць, офіс новоствореної компанії розташували в Амстердамі. Nasomatto в перекладі з італійської означає «сумашедший ніс». Викривальне і нескромно ім'я привертає увагу саме по собі, що вже говорити про аромати марки.
Алессандро Гальтієрі володіє хорошим почуттям гумору - на дверях офісу немає помпезною вивіски з назвою, зате є мідна табличка, де написано: «Ніс, Алессандро Гальтієрі, парфумер», латинська буква S в першому слові дійсно намальована у вигляді носа.
Пан Гальтієрі визнає, що за роки роботи в парфумерної індустрії він так і не зміг стати «своїм» на всі 100%. Парфумер на посади в першу чергу повинен стежити за фінансовим балансом створюваної композиції, і якщо того вимагають, проводити заміну компонентів на дешевші аналоги. А тепер іди вже більше 10 років, стоячи біля керма власного підприємства, він може творити без оглядки. Творчі ідеї, за визнанням Галтеьрі, вбиваються міжнаціональними організаціями, де за створенням нової туалетної води коштує команда з 5-6 чоловік. Люди різних культур, з різним баченням кінцевого результату більше заважають один одному, ніж допомагають у створенні шедевра.
Створювані Nasomatto парфумерні композиції часто містять провокаційні ноти - гашиш, конопля, абсент. Не можна сказати, що Алессандро просто горів бажанням здивувати публіку. Він каже, що в парфумерії не повинно бути рамок, і спроба розкласти аромат на ноти не завжди хороша. Головне, подобається парфум чи ні, зможеш з ним ужитися або ви один одному не підійдете. Ароматні композиції Nasomatto дивують, вони призначені для творчих особистостей, з широким кругозором, з бажанням бачити більше ніж інші.
Nasomatto - марка, в якій власник намагається максимально контролювати процес народження аромату. Створення туалетної води на папері, дистиляція, розлив, оформлення парфуму - Алессандро бере участь в кожному етапі. Він не прихильник штампувати якнайбільше варіантів ароматів - «скільки потрібно белоцветочних парфумів, або запахів з трояндою?»
Кожен з флакончиків Nasomatto - унікальний за звучанням. Аромати - справжній прояв душі, і Алессандро знає, коли потрібно вдатися до спогадів, і коли - рухатися далі. Nasomatto - для тих, хто відчуває і мислить нестандартно.