Ліквідація складу

Ліквідація складу

Важко, мабуть, зустріти людину, яке не отримує задоволення і не відчуває радість від товару, придбаного зі знижкою або на розпродажі. Правда, соціологія говорить, що близько 65% покупців критично ставиться до цих акцій, однак більше 40% беруть активну участь у заходах, зберігаючи значні кошти. Вони потужний мотиватор в області торговельних послуг.

Варто обернутися трохи назад в історію. Розпродажі в Європі стали практикувати ще у вісімнадцятому столітті, а в Російській Імперії з середини дев'ятнадцятого. Продавався, в основному, залежаний товар вже не користується попитом. У наші дні, такий фактор теж присутній, але більшість знижкових продажів - спосіб привернути клієнта, сформувати позитивну репутацію і прихильність до магазину. Погодьтеся, в період жорсткої конкуренції це дуже важливо. Як кажуть експерти, супер розпродажі, що проводяться торговими мережами, зацікавлюють споживача робити несподівані покупки і дають якусь інформацію. Потрібно відзначити, що більшість людей розглядають її не як акцію, а як правильний цінової курс підприємства торгівлі і повертаються сюди знову і знову, вже після їх проведених, тим самим клієнтура розширюється.

Для сучасних торгових фірм розпродажі стали необхідним елементом здійснення вигідного бізнесу. Без них, досить великі кошти будуть лежати мертвим капіталом, а склад буде завалений товаром. Чим його більше, тим знижки вище. Але тут є один момент, на який варто звернути увагу: надто великі знижки підривають авторитет компанії і насторожують покупця, навряд чи він навідається до цього закладу ще раз. Знижкові акції проводяться переважно на усі товари починаючи від дорогих брендових речей до туалетного паперу. Парфуми з косметикою не залишаються осторонь.

Високоякісне косметичний засіб або парфум відомої марки - неодмінний атрибут краси, але ціни на них, часом, недоступні. Ось тут і приходить на виручку розпродаж. Як якесь магічне слово, вона допомагає з'єднати воєдино невеликі витрати і престижні парфуми з косметикою. Тут головне - виявитися в потрібний момент в потрібному місці і не пропустити вдалу операцію.

Серед шанувальників б'юті-товарів існує не зовсім правильна позиція, що при розпродажах дистриб'ютори намагаються реалізувати прострочену продукцію низької якості. Ось тут необхідно розуміти велику різницю між знижкою і уцінкою. При проведенні акції з'являється можливість придбати аромати відомого бренду і навіть цілі колекції за зниженою вартістю. Знижений у ціні же товар продається тільки в одиничних екземплярах, на увазі недоліків або виражених дефектів: поламаною упаковки, різних відколів і втрати терміну придатності. Розпродаж парфумерної продукції дозволяє купити парфуми давно запалі вам в душу за нижчими цінами, не втрачаючи впевненості в їх якості і унікальності. У знижкових акціях беруть участь як торішні добірки, так і найновіші модні надходження, вони доступні покупцям з будь-яким бюджетом.

Підводячи підсумок, можна сказати, що розпродаж - вигідне вкладення ваших коштів, при яких ви відчуваєте повне задоволення від придбаного фірмового товару і від значної економії своїх грошей.

У цій категорії немає товарів

Якщо Ви знайшли помилку, виділіть текст і натиснітьCTRL + ENTER
icon_callback Замовити дзвінок icon_viber Viber icon_teleg Telegram icon_whatsapp WhatsApp icon_skype Написати в Skype icon_email Gmail