Gian Marco Venturi
Відомому італійському дизайнеру Жан Марко Вентурі (Gian Marco Venturi) в цьому році виповнилося 72 роки. Але, як і в молодості, він сповнений сил і творчих задумів. Вентурі дипломований дизайнер і економіст. Закінчивши свою освіту, він довго не міг вирішити, чого ж віддати перевагу - дизайну або економіці. Кілька років Жан Марко подорожує, пізнаючи світ у всьому його різноманітті. І тільки після подорожі приймає рішення присвятити своє життя не прагматичною економіці, а творчому дизайнерському мистецтву. Ця подорож зіграло важливу роль і в формуванні оригінального, яскравого стилю Gian Marco Venturi.
Після повернення на батьківщину Venturi співпрацює з модним будинком "Domitilla". Для нього в 1974 році модельєр створює колекцію жіночого одягу prеt-a-porte. Вентурі працює на благо декількох відомих італійських торгових марок, перш ніж почати власний бізнес. Там він набуває безцінний досвід роботи з шкірою і трикотажем. І тільки в 1979 році, створивши бренд «Gian Marco Venturi», молодий дизайнер відправляється у вільне плавання.
Магазин-ательє Venturi в Мілані стає штаб-квартирою його бренду. На суд вимогливих італійських любителів моди Жан Марко представляє колекцію шкіряних виробів. Колекція швидко набуває шанувальників і легко розпродається. Цей комерційний успіх надає молодому дизайнерові впевненості в своїх силах. Вентурі розробляє чоловічу колекцію спортивного і джинсового одягу, приділяючи особливу увагу різним дрібницям. Копітка праця дизайнера був гідно оцінений. Показавши створену колекцію в 1982 році, Жан Марко Вентурі прокинувся вранці успішним і модним дизайнером. Мати в своєму гардеробі обновку від бренду «Gian Marco Venturi» для багатьох модниць і модників стало означати бути в тренді останніх модних віянь.
Ексклюзивний стиль і якість продукції торгової марки «Gian Marco Venturi» ставить її на один рівень з такими загальновизнаними лідерами як Dolce & Gabbana, Gucci, Giorgio Armani. Лінійка продукції компанії досить обширна, починаючи з чоловічого та жіночого одягу прет-а-порте, розкішному взутті, всіляких шкіряних аксесуарів і закінчуючи дитячим одягом і нижньою білизною.
Свій перший аромат «GMV Uomo» Вентурі випустив в 1997 році. Цей парфум був позитивно оцінений критиками, як перспективний, а сам Жан Марко визнаний парфумером з почуттям стилю і тонким смаком. Аромат «GMV Uomo» зайняв свою нішу і придбав чимало шанувальників серед гарячих італійських чоловіків. Через два роки Вентурі випустив перший жіночий аромат «GMV Donna». З тих пір компанія щорічно радує своїх шанувальників новими парфумерними композиціями.
Чоловічим ароматам цієї італійської марки притаманні вишукані і яскраві букети, складені з найкоштовніших нот. Композиції не перевантажені компонентами, але вивірені з філігранною точністю, є вельми красномовними - з їх допомогою будь-якому чоловіку нескладно зробити акцент на своїй мужності і підкреслити високий статус.
Жіночі композиції також не відрізняються надмірністю інгредієнтів, але, тим не менше, мають особливим шармом і магнетизмом. Вони підкреслюють гідності жінки, граціозно і делікатно роблять акцент на її чуттєвості, висловлюючи неповторний смак і стиль своєї власниці.
Краса повинна бути функціональною, а зручність - елегантним. Ось основні принципи «Gian Marco Venturi».